تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۳۹۲۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
242 نفر تاکنون در خرمشهر تایید صلاحیت شدند /
نتیجه‌نهایی صلاحیت‌هاکاندیداهای شورا؛11خرداد
رئیس ستاد انتخابات خرمشهر با بیان اینکه تاکنون 242 نفر از دواطلبان شورا در این شهرستان تایید صلاحیت شده‌اندگفت: نتیجه نهایی صلاحیت‌ها 11 خرداد ماه اعلام می‌شود.

لطیف حیایی اهوازی اظهار کرد: در بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات شورا در شهرستان خرمشهر در مجموع 53 نفر رد صلاحیت شده بودند.
 
وی افزود: در ادامه بررسی‌ها تعداد رد صلاحیت‌ها در شهرستان خرمشهر به 60 نفر افزایش یافت.
 
رئیس ستاد انتخابات خرمشهر ادامه داد: افراد صلاحیت شده در شورای شهر خرمشهر و مینوشهر اعتراض خود را به هیئت اجرایی استان اعلام کرده‌اند.
 
حیایی‌اهوازی تصریح کرد: هیئت نظارت استان نیز تا 11 خرداد فرصت دارد تا نتیجه نهایی بررسی صلاحیت‌ها و افراد تایید شده را اعلام کند.
 
وی اضافه کرد: در صورتی که نظر هیئت نظارت استان مطابق با نظر هیئت شهرستان باشد و افراد جدیدی تایید صلاحیت نشود در مجموع 19.9 درصد از افرادی که در شورای شهرستان خرمشهر نام‌نویسی کردند رد صلاحیت شده‌اند.
 
رئیس ستاد انتخابات خرمشهر خاطرنشان‌کرد: همچنین 80.1 درصد از ثبت‌نام کننده‌ها در خرمشهر تایید صلاحیت شدند که شامل 242 نفر می‌شوند.
 
حیایی اهوازی در خصوص هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری نیز افزود: هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در خرمشهر کار خود را آغاز کرده است.
 
وی گفت: این هیئت شامل 9 نفر است که به ریاست فرماندار شهرستان تشکیل شده و دادستان، رئیس اداره ثبت احوال، رئیس دادگستری از اعضای اداری آن هستند.
 
رئیس ستاد انتخابات خرمشهر تصریح کرد: دیگر اعضای این هیئت را معتمدین تشکیل می‌دهند.
 
حیایی اهوازی اضافه کرد: این ستاد نیز کار خود را آغاز کرده و جلسات، برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های خود را انجام می‌دهد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار