تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۳۹۲۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف 1500کیلو روغن نباتی احتکاری درشوش
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش گفت: یک هزار 500 کیلوگرم روغن نباتی احتکار شده در این شهرستان کشف شد.

فرامرز بهرامی‌نسب اظهار کرد: ماموران اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان در جریان بازدید خود مقدار یک هزار 500 کیلوگرم روغن نباتی احتکار شده در این شهرستان را کشف و ضبط کردند.

وی افزود: این میزان کالای احتکار شده طی هفته جاری با اجرای طرح تشدید بازرسی‌ها توسط این اداره و اداره تعزیرات حکومتی کشف شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش ادامه داد: روغن‌های نباتی کشف‌شده در حلب‌های سه تا پنج کیلوگرمی بودند که پس از کشف بین مردم توزیع شدند.

بهرامی نسب با اشاره به برخورد سریع و بی‌اغماض با محتکران تصریح کرد: برای مبارزه با قاچاق کالا و احتکار همه خوار و بار فروشی‌های شهرستان اعم از عمده‌فروشی و خرده‌فروشی مورد بازرسی و بازدید قرار می‌گیرند.

توزیع 160 تن شکر به نرخ دولتی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شوش در ادامه گفت: 160 تن شکر تنظیم بازار توسط عوامل این شهرستان در حال توزیع است. توزیع این مقدار شکر به منظور کنترل و جلوگیری از افزایش قیمت این کالای مهم در شهرستان صورت گرفته است.

بهرامی‌نسب خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر عوامل فروش مورد تأیید این اداره در شهرستان در حال توزیع این کالا با قیمت هر کیلو یک هزار و پانصد تومان هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش ضمن اشاره به اختصاص شکر سهمیه‌ای برای شهرستان افزود: برای اینکه بتوانیم جوابگوی تقاضاهای مردم باشیم در حال حاضر 140 تن دیگر برای شهرستان اختصاص یافته است.

وی گفت: با اختصاص این مقدار شکر جمعاً 300 تن شکر در شهرستان شوش اختصاص می‌یابد که با برنامه‌ریزی صورت گرفته به سرعت این مقدار شکر توزیع خواهد شد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شوش ، اخبار شوش
:
:
:
آخرین اخبار