تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۳۹۳۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اصولگرایان بزودی یک نامزد واحد معرفی می‌کنند
میرکاظمی از توافقات جدید اصولگرایان خبر داد و گفت: بزودی اصولگرایان یک نماینده راهی صحنه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری می‌کنند.

به گزارش سایت بلاغ، مسعود میرکاظمی از تصمیمات جدید و برنامه های مجلسی ها برای کاندیداهای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: نمایندگان برنامه هایی برای حضور یک نامزد از طیف اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تدارک دیده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم شورای اسلامی تصریح کرد: خبرهای خوشی در راه است و به دنبال جلسات و مذاکرات و رایزنی هایی که انجام داده ایم به تعاملات و توافقاتی نزدیک شده ایم که بر اساس آن طیف اصولگرایان به وحدتی برسند و تنها یک نماینده را راهی عرصه رقابت کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اصولگرایان با تعدد کاندیدا مواجه بودند که اکنون با رایزنی هایی که انجام شده ، به توافقاتی رسیده اند که بر اساس آن تنها یک کاندیدای اصولگرا در صحنه رقابت انتخاباتی حاضر شود.

میرکاظمی اضافه کرد:به زودی خبرهای خوشی در این باره به مردم خواهیم داد.

گفتنی است ،نمایندگانی که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده بودند، به طور رسمی و غیر رسمی انصراف داده اند و تلاش می کنند که وحدت میان اصولگرایان برقرار کرده و یک نماینده را به صحنه انتخابات راهی کنند.
:
:
:
آخرین اخبار