تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۳۹۳۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
2 راهکار زاکانی برای اجماع‌نامزدهای‌اصولگرا
علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه نشست دانشجویی که امروز دوشنبه در دانشگاه خواجه نصیر طوسی برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظر شورای نگهبان در مورد احراز صلاحیت شما چیست، گفت: ما به شورای نگهبان برنامه دادیم و منتظر نظر شورای نگهبان هستیم و هنوز یکروز برای اعلام نظر شورای نگهبان باقی مانده است.

زاکانی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه هزینه های انتخاباتی شما به چه شکل است، گفت: ما هنوز به آن صورت خرجی نکردیم ولی در آخر کارزار انتخاباتی ریز هزینه ها را در اختیار عموم به صورت شفاف قرار خواهیم داد و آخرین اطلاعی که از مسئولان منابع مالی دارم این است که تا الان نزدیک 7 میلیون تومان برای انتخابات پس انداز کرده ایم.

وی ادامه داد: کار طراحی تبلیغات انجام شده ولی در زمینه کار چاپی فعالیتی صورت نگرفته است، باید خودمان را در ساده ترین وجه به مردم معروف کنیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در صورت عدم احراز صلاحیت چه می کنید؟، تصریح کرد: در صورت احراز صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت از شورای نگهبان تشکر می کنم.

زاکانی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه راهکار شما برای وحدت کاندیداهای اصولگرایی چیست؟، بیان کرد: ما دو راهکار را برای اجماع اصولگرایی در نظر گرفته ایم راهکار اول اینکه بعد از تایید صلاحیت هر نامزدی در جبهه اصولگرایی آنها با هم جلساتی را داشته باشند و در ضمن پرداختن به همدیگر را جزء خط قرمز خود قرار دهند زیرا معتقدیم همین که کاندیداهای اصولگرایی با هم بنشینند و گفتگو کنند زمینه های نزدیک شدن آنها به هم ایجاد می شود.

وی در مورد راهکار دوم نزدیکی اصولگرایان نیز گفت: کسانیکه از نظر گفتمانی نزدیکی بیشتری به هم دارند باید اعلام کنند و تمهیداتی را فراهم کنند تا بعد از اینکه تلاش خود را انجام دادند و فعالیت های تبلیغاتی خود را کردند در یک مقطع زمانی بر اساس اقتضائات اقبالی به نفع یکدیگر کنار روند تا تکثر کاندیدای اصولگرایی را نداشته باشند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورتیکه لنکرانی کاندیدای جبهه پایداری رد صلاحیت شود، با توجه به حمایت آیت الله مصباح از لنکرانی عاقبت جبهه پایداری چه خواهد شد، گفت: چه عرض کنم شما بهتر است این سوال را از اعضای جبهه پایداری بپرسید.
:
:
:
آخرین اخبار