تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۳۹۳۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشيه‌هاي انتخاب سرمربي پرسپوليس
 يکي از حاشيه‌هاي جالبي که در هنگام معرفي علي دايي به عنوان سرمربي پرسپوليس رقم خورد، داد و فريادهاي يکي از تدارکات سابق تيم ملي عليه دايي بود.

زماني که محمد رويانيان پس از خروج از نشست هيات‌مديره باشگاه پرسپوليس در حال معرفي سرمربي سرخپوشان به خبرنگاران بود، حاشيه‌هاي جالبي رقم خورد.

 رويانيان بعد از اين‌که خبرنگار يکي از شبکه‌هاي تلويزيوني سوالي راجع به مخالفت رييسي‌کيا با حضور دايي در پرسپوليس از او پرسيد، گفت: از شما خيلي ممنونم. شما فتنه‌انگيزي کرديد و مديران دو باشگاه را روبه‌روي هم قرار داديد. به ولاي علي اين کار شما دقيقا همان چيزي است که مقام معظم رهبري در فرمايشات خود به آن اشاره کردند. از اين‌که بين مديران اين مملکت شکاف ايجاد مي‌کنيد تشکر مي‌کنم.

بعد از اين اتفاق رويانيان که عصباني شده بود، هر بار که با سوال يکي از خبرنگاران مواجه مي‌شد، يک جمله مي‌گفت و چند قدم ديگر به خودروي خود که بيرون از ساختمان مرکزي ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بود نزديک‌تر مي‌شد اما مجددا با هر پرسش خبرنگاران مي‌ايستاد و در حالي که ناراحت بود، پاسخ مي‌داد. اين موضوع باعث شده بود تعداد زيادي از خبرنگاران که براي پوشش اين جلسه به ستاد آمده بودند کم‌کم به وسط خيابان بروند و حلقه بزرگي که دور رويانيان را فرا گرفته بودند باعث تعجب عابران و افراد در حال گذر از اين محل بود.

حاشيه جالب ديگر زماني رقم خورد که محمدحسين نژادفلاح در جمع خبرنگاران درباره نحوه انتخاب دايي به عنوان سرمربي پرسپوليس صحبت مي‌کرد. نژادفلاح در حال حرف زدن بود که ناگهان فردي از دور فرياد زد "دايي خائن است و نبايد به پرسپوليس بيايد" اين فرد که قبلا يکي از عوامل تدارکات تيم ملي فوتبال بوده، با نزديک شدن به نژادفلاح صداي خود را هم بلندتر مي‌کرد و بار ديگر مي‌گفت دايي خائن است. حداقل مايلي‌کهن را مي‌گذاشتيد که گفته خانواده‌ام چه کساني بودند.

اين فرد که به علي مانگاه معروف است مي‌گفت دايي همان کسي که وقتي مقابل پرسپوليس قرار گرفت با مشت‌هاي گره کرده فرياد مي‌زد و او نبايد سرمربي پرسپوليس شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار