تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۳۹۴۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت نام مسکن مهر در پرند متوقف شد
قائم مقام شرکت عمران پرند از توقف ثبت نام مسکن مهر در شهر جديد پرند تا اطلاع ثانوي خبر داد.

محمد قلعه نوعي  با بيان اينکه تا پايان شهريور ماه ماهانه 10 هزار واحد مسکن مهر به بهره برداري مي رسد گفت: سال گذشته 10 هزار واحد مسکن مهر در پرند به بهره برداري که امسال تا پايان شهريورماه با افتتاح 8 واحدها به 70 هزار واحد مسکن مهر مي رسد.
 
وي با اشاره به اينکه ظرفيت مسکن مهر پرند 96 هزار واحد مسکوني گفت: بين 11 تا 12 هزار واحد مسکوني تاکون به بهره برداري رسيده و تا پايان شهريورماه ماهانه 10 هزار واحد افتتاح مي شود.
 
قلعه نوعي در خصوص افزايش قيمت مسکن مهر و شکايات متقاضايان گفت: متقاضيان حق دارند اما طبق دستورالعمل وزارت راه و شهرسازي وبه دليل افزايش قيمت مصالح ساختاني و مسائل اقتصادي مسکن مهر با رشد قيمت مواجه شد.
 
قائم مقام مديرعامل شرکت عمران پرند در ادامه اظهار داشت: ظرفيت ثبت نام مسکن مهر در پرند پر شده و تا اطلاع ثانوي هيچ ثبت نامي انجام نمي شود.
 
قلعه نوعي در ادامه تصريح کرد: در صورتي که وزارت راه و شهرسازي ظرفيت مسکن مهر پرند را ثبت از 96 هزار نفر افزايش دهند امکان ثبت نام مجدد ايجاد مي شود.
 
*خريد و فروش مسکن مهر پرند غيرقانوني است
 
وي با اشاره به اينکه خريد و فروش مسکن مهر غيرقانوني است افزود: متاسفانه متقاضيان به صورتي وکالتي و غير قانوني در پرند اقدام به خريد و فروش واحدهاي خود مي‌کنند.
 
قائم مقام مديرعامل شرکت پرند در ادامه اظهار داشت: تاکنون هيچ سندي براي مسکن مهر در پرند صادر نشده است.
 
*عمر تعاوني هاي مسکن مهر پرند به پايان رسيد
 
قلعه نوعي با اشاره به تعاوني هاي مسکن مهر پرند گفت: تعاوني هاي مسکن مهر پرند تا سال گذشته فرصت داشته اند تمامي پرونده هاي متقاضيان را به شرکت عمران پرند تحويل دهند.
 
وي در ادامه افزود: تعدادي از تعاوني ها پرونده ها را تحويل نداده و متقاضيان مسکن مهر پرند را با مشکل مواجه کرده اند.
 
قلعه نوعي در ادامه خاطرنشان کرد: متقاضيان مسکن مهر بايد براي ثبت نام تنها به اين شرکت مراجعه کنند و تعاوني هاي مسکن مهر در پرند به صورت غيرقانوني فعاليت مي‌کنند.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار