تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۳۹۴۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نظر مجری مشهور درباره اجرای مناظره ها‬
مجری برنامه‌ پایش درباره‌ حضور کاندیداهای انتخاباتی در برنامه‌ «پایش» شبکه اول، گفت: دعوت کاندیداها به برنامه منوط به ویژه برنامه‌هایی است که ستاد انتخاباتی کشور آن‌ها را تعیین می‌کند.

 
او سپس خاطرنشان کرد: «پایش» از دو هفته‌ی گذشته، رویکردی کاملا انتخاباتی به خود گرفته است و این رویکرد تا پایان انتخابات با برنامه همراه خواهد بود.

 
این مجری برنامه‌های سیاسی ادامه داد: یکسری از نمایندگان جریان‌های سیاسی و همچنین شخصیت‌های سیاسی را برای حضور در هفته‌های آینده «پایش» انتخاب کردیم تا آن‌ها را به برنامه دعوت کنیم.

 
حیدری اضافه کرد: برنامه‌ی «پایش» دائما ویژه برنامه‌های انتخاباتی دارد، البته بدون حضور کاندیداها؛ ولی ممکن است به زودی مناظره‌ای با طرفداران کاندیداها و نمایندگان جریان‌های سیاسی در پایش برگزار کنیم اما این مسئله در حد احتمال است و هنوز ایده‌ای برای آن نداریم چرا که ممکن است این اتفاق نیفتد.

 
این مجری برنامه‌های سیاسی درباره‌ حضور محمود احمدی‌نژاد در برنامه‌ی «پایش» پیش از برگزاری انتخابات، اظهار کرد: حضور آقای احمدی‌نژاد در برنامه‌ی «پایش» بستگی به اعلام دفتر ریاست جمهوری دارد و آن‌ها باید اعلام کنند که پیش از انتخابات می‌توانیم چنین برنامه‌ای با حضور ایشان داشته باشیم یا خیر.

 
حیدری در پایان پیشنهادش به دکور برنامه‌های مناظره‌یی را اینگونه ارائه داد: به نظرم دکور برنامه‌های مناظره‌یی نباید به قدری شلوغ باشد که توجه‌ها را منحرف کند، بلکه دکور اینگونه برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که تمرکز بیننده به چهره، رفتار،‌ حرکات لحظه‌ای میهمانان و مجری برنامه باشد و فکر می‌کنم این یک اصل است که باید در مناظره‌ها رعایت شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار