تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۳۹۵۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
10جانباز مهمان ویژه یک کنسرت
به گزارش نسیم، صبح امروز نشست رسانه‌ای حامد زمانی خواننده موسیقی پاپ برگزار شد. در ابتدای این نشست بشیر بی‌آزار تهیه کننده کنسرت حامد زمانی علت تاخیر این نشست را اینچنین گفت: اماکن برای صادر شدن مجوزش از ما خواست تا تمام گروه را ببیند و بعد مجوز را صادر کند.

بشیر بی آزار در ادامه در خصوص فضای کاری حامد زمانی گفت: زمانی تنها خواننده‌ای است که در فضای ارزشی و انقلابی می‌خواند و تاکنون از این فضا خارج نشده و منحصرا در این حیطه باقی مانده است و ما برآن شدیم و به آن اندیشیدیم که در ایام انتخابات و بنا به گفته مقام معظم رهبری که امسال را سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نامگذاری کردند، فضای شور و نشاطی برای یک حماسه سیاسی ایجاد کنیم.

بی آزار در ادامه در خصوص اولین آلبوم حامد زمانی گفت: اولین بار است که یک خواننده جوان با نداشتن هیچ آلبومی از طرفداران عمومی زیادی برخوردار است. نوع برگزاری این کنسرت برای ما ریسک بزرگی بود اما خوشبختانه تاکنون برای رزرو صندلی‌ها اقدامات زیادی انجام شده است اما اگر تبلیغات بیشتری داشتیم اوضاع بهتر هم می‌شد. اما نداشتن تبلیغات به دلیل فرصت کمی بود که در اختیار داشتیم و بنا به گفته شرکتی که کار فروش بلیط‌ها را برعهده دارد در روز نخست رزرو صندلی‌ها بی‌سابقه بوده است.

وی در خصوص ادامه اجرای کنسرت حامد زمانی گفت: اگر استقبال خوب باشد شاید بعد از انتخابات نیز این کنسرت را انجام دهیم و حتی اجراهایمان را در شهرستان‌ها و به دلیل مسلط بودن حامد زمانی به زبان عربی و انگلیسی  در کشورهای عربی نیز اجرا کنیم.


"باغلما" ساز خاص کنسرت جدید حامد زمانی

حامد زمانی در خصوص نام آلبوم و قطعاتی که در کنسرت خوانده می‌شود، گفت: نام آلبوم، حضرت ماه است که تا یکی دو ماه دیگر کامل خواهد شد و 14 قطعه را انتخاب و 12 تای آن را در کنسرت دوم خرداد اجرا خواهیم کرد که از قبیل دیروز، امروز،‌ فردا، حماسه بی‌تاب، حضرت مهتاب، ماه عسل،‌ زیبایی عشق،‌ آخرین قدم،‌ پرواز، کجایی،‌ خدا که باشه، از نام‌های قطعات کنسرت می‌باشد.

زمانی از خاص‌ترین ساز این کنسرت گفت: ساز باغلما از خاص‌ترین سازهای این کنسرت است که از نوازندگان آذری استفاده کرده‌ایم.

وی در خصوص نوع اجرای این کنسرت گفت: 12 قطعه را روی اسلیت می‌بریم که آنتراکت آن 6 قطعه،‌ 6 قطعه انجام می‌شود که در ابتدای پارت دوم به میان 10 نفر از جانبازانی که میهمان ویژه این کنسرت هستند و در قسمت وی آی پی،‌ نشسته‌اند می‌روم و در کنار آنها آخرین قدم را اجرا می‌کنم.

زمانی در پایان خاطرنشان کرد: تا به حال کار سفارشی انجام نداده‌ام و نخواهم داد.

تهیه کننده کنسرت حامد زمانی در خصوص فروش بلیط‌های این کنسرت گفت: بخش وسیعی از جامعه از این نوع خوانندگان استقبال می‌کنند و نیازی به حمایت‌ ارگان‌های مختلف و غیر مردمی برای فروش بلیط داریم.

حامد زمانی در رابطه با انتخاب گروه کنسرتش،‌گفت: از تمام کسانی که برای کار دعوت کرده‌ام خواستم تا با اعتقاد به این فضای کاری وارد کار شوند و اگر اعتقادی به این نوع کارها ندارند می‌توانند دعوت مرا رد کنند.

در پایان نشست رسانه‌ای،‌ حامد زمانی خواننده گروه اذعان داشت: فربد یزدان‌فر رهبر گروه است اما به روی استیک نمی‌آید و برادرش این کار را انجام می‌دهد.

برچسب ها: جانباز ، کنسرت
:
:
:
آخرین اخبار