تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۳۹۶۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار آبادان در میان شهرداران برتر کشور
در جشنواره ملی شورا و شهرداران ایران که در حاشیه سمینار توسعه ایران اسلامی و با هدف تجلیل و قدردانی از فعالیت های شورا و شهرداران و انتخاب برترین های کشوری در برج میلاد تهران برگزار شد "محمودرضا شیرازی" به عنوان یکی از شهرداران برتر کشور معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

شهردار آبادان در میان شهرداران برتر کشور

به گزارش خوزنیوز، این سمینار، بزرگترین اتفاق علمی و تخصصی کشور در عرصه ارزیابی و معرفی خدمات مدیران شهری و استانی که سهم کلیدی و بسزایی در فرآیندهای مدیریتی شهرهای ایران دارند است که برای نخستین بار با هدف معرفی و تقدیر از خدمات آنها، و ارتقا سطح دانش مدیران بر اساس استانداردهای روز دنیا برگزار شد.
کارگاه های آموزشی این سمینار نیز بصورت کاربردی و در سه محور علوم مدیریت شهری، مدیریت بحران و مدیریت شهر الکترونیک با محتوای بروزترین نکات دانش مدیریت برگزار شد.
هدف دیگر جشنواره معرفی و برگزیدن برترین‌های شوراها و شهرداران در هر استان و سپس هفت برگزیده در این سه بخش در سطح ملی بود، و به برگزیدگان کشوری لوح زرین جشنواره تعلق گرفت.
هیات داورانی متشکل از برجسته ترین اساتید علوم مربوطه، پس از بررسی کلی، در بخش های مدیریتی متعدد، عناوین برتر را از میان برگزیدگان تعیین نموده تا برترین های ملی جشنواره مشخص شوند.

برچسب ها: شهردار آبادان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
2
1
احسنت به بچه های خدوم دزفولی که هر جا باشند خوش می درخشند
:
:
:
آخرین اخبار