تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۳۹۷۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درباره ردصلاحیت‌ها و اعتراض‌های انتخابات شورا
هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور با صدور اطلاعیه‌ای توضیحات تکمیلی درخصوص ردصلاحیت‌ها و اعتراض به آنها در انتخابات شورای شهر را ارائه کرد.

 به اطلاع می‌رساند، با توجه به مصوبه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی کشور، در خصوص رسیدگی به شکایات و اعتراضات داوطلبان این دوره از انتخابات شوراها درباره‌ی نحوه بررسی صلاحیت‌ها، تبلیعات انتخاباتی و دیگر موارد مرتبط با انتخابات شوراها، کمیته رسیدگی به شکایات این هیات آماده دریافت گزارشات مردمی در این خصوص است.  
همچنین داوطلبان عضویت در شوراهای شهر از زمان دریافت مراتب رد صلاحیت خود در شهرستاها و استانها دو روز مهلت دارند تا اعتراض خود را به هیات نظارت مربوطه اعلام کنند.  
داوطلبان عضویت در شوراهای روستایی برای اعلام اعتراض خود می‌بایست به هیات عالی نظارت در استان مراجعه کنند و داوطلبان عضویت در شوراهای شهر لازم است اعتراض خود را به هیات مرکزی نظارت تسلیم کنند.  
لازم به ذکر است که برای اعلام اعتراض داوطلبان عضویت در شوراهای شهر نیازی به حضور در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات نیست و داوطلبان عزیز می‌توانند اعتراض‌نامه خود را به شماره 88948379-021 نمابر کنند و با شماره تلفن 88948378-021 با این هیات در تماس باشند.  
همچنین عموم مردم شریف ایران اسلامی می‌توانند از طریق وب گاه این هیات به آدرس www.eshora.parliran.ir نظرات و شکایات خود را مطرح کنند.
:
:
:
آخرین اخبار