تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۳۹۷۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبفای خوزستان 570 هزار اشتراک دارد
مدیرعامل آبفای خوزستان گفت: شرکت آبفا خوزستان بیش از 6 هزار کیلومتر شبکه آب و 2 هزار و 760 کیلومتر شبکه فاضلاب و بیش از 570 هزار اشتراک را در اختیار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد، توسعه سامانه تلفنی متمرکز 122 از شش شهر در سال 90 به 25 شهر را در راستای تسهیل و تسریع خدمات به مشترکین عنوان کرد و افزود: تلاش برای جذب رضایت بیشتر مردم از خدمات صنعت آب و رسیدگی به موقع به امور مردم از اولویت‌های مهم آبفا خوزستان در سال حماسه سیاسی و اقتصادی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت آبفا خوزستان بیش از 6 هزار کیلومتر شبکه آب و 2 هزار و 760 کیلومتر شبکه فاضلاب و با بیش از 570 هزار اشتراک را در اختیار دارد، اظهار کرد: با بهره گیری از سیستم جدید و تحت وب در این سامانه مدت زمان پاسخگویی، انتظار مشترک، ثبت و ارجاع پرونده به شهرستان نسبت به سیستم قبلی به شدت کاهش یافته و این اقدام به منظور ارائه خدمات بهتر به مشترکین استان صورت گرفته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان با تاکید بر پاسخگویی سریع و دقیق کاربرهای سامانه 122 در مورد موضوعات مختلف آب و فاضلاب گفت: بعد از گرفتن آدرس مشترک و پرسش از چگونگی و نوع حادثه سریعا آدرس به منظور اعزام اکیپ تعمیراتی به واحد اتفاقات اداره مربوطه ابلاغ و در همان ساعات اولیه نسبت به رفع مشکل اقدام لازم صورت می‌پذیرد.

وی ضمن قدردانی از مردم استان به خاطر همکاری با این سامانه و گزارشات به موقع به این مرکز که باعث تسریع در کار و جلوگیری از هدر رفت آب شده‌اند، اضافه کرد: این سامانه پل ارتباطی مردم و شرکت آبفا خوزستان است و کارکنان و مدیران این شرکت خود را در مقابل مردم پاسخگو می‌دانند.

گفتنی است سامانه تلفنی متمرکز 122 آبفا خوزستان با شش شهر آبادان، خرمشهر، دزفول، بندرامام، شوشتر و گتوند در سال 90 پایه‌گذاری شد و با تلاش همکاران به 23 شهر مسجدسلیمان، دزفول، رامشیر، ماهشهر، بندرامام، چمران، شادگان، آغاجاری ، آبادان، خرمشهر، امیدیه، ایذه، رامهرمز، سوسنگرد، لالی، گتوند، هندیجان، گتوند، رامشیر، باغملک، شوشتر، اندیمشک، و بهبهان توسعه داده شده است و به‌زودی در هویزه و بستان نیز راه‌اندازی خواهد شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
فرحانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
0
0
سلام - ضمن عرض خسته نباشید ،قبولی طاعات را از خدای منان خواهانیم ،
وقتی آگهی صرفه جویی در مصرف آب و حساسیت سازمان و شرکت در مورد سقوط قطره قطره ی آب از شیر آب تماشا میکنیم ، خنده وجود مارا فرا میگیرد . بیش از یک سال لوله ی آب در کوچه ی ما فوران می کند و آبفای آبادان ادعا میکند که وسایل مهار کردن آن را نداریم . بارها به اعضای شورای شهر متوسل شدیم وعلیرغم قول گرفتن از آقای ناصری، باز ترتیبی اتخاذ نشده است .
عجیبتر از آن حساسیت بهداشت نسبت به بهداشت عمومی است . الان برای دهمین بار فاضلاب با آب لوله مخلوط شده و گاهی ظهرها جریان کاملا معکوس می شود.
آبادان کوی کارگر کوچه پی 25وپی24 .
:
:
:
آخرین اخبار