تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۳۹۸۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشکر خواهر زاده خاتمی از هاشمی
نماینده مردم اردکان ضمن تبریک به کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: هاشمی رفسنجانی که جهت تحقق حماسه حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری که تاکید رهبر معظم انقلاب بود به مسئولیت تاریخی خویش عمل کردند سپاسگزاری می نمایم.

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در ابتدای جلسه نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود اظهار داشت: به استناد اصل 77 قانون اساسی مطالبی را ارائه می کند . اصل 77 مقرر می دارد عقدنامه ، اجاره نامه ها و قراردادها و موافقت های بین المللی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسند.

وی افزود: ریاست محترم مجلس استحضار دارید چند ماه پیش پیرامون تفاهم نامه بین جمهوری اسلامی ایران با آرژانتین در خصوص پرونده آمیا پیرامون انفجار در ساختمان انجمن  همیاری اسرائیل و آرژانتین طی اخطاری مراتب اعتراض خویش را اعلام داشته است و 17 نفر از همکاران ارجمندمان نیز طی تذکری به این موضوع معترض شدند.

وی تصریح کرد: آن زمان اعتراض کردیم که این تفاهم نامه دست مقامات قضایی آرژانتین را برای بازجویی از مظنونین این حادثه که عمدتا مقامات عالیرتبه دولت های سابق هستند باز می دارد و آن زمان مسئولان وزارت خارجه گفتند. نهایی شدن این تفاهم نام با توجه به تصویب مفاد آن در مجلس آرژانتین نیازمند تصویب در مجلس ایران است اما هفته گذشته هیات دولت بدون اطلاع مجلس شورای اسلامی این تفاهم نامه را به تصویب رساند.

تابش تصریح کرد: استدعا دارم شما از طریق هیات تطبیق مصوبات جلوی این مصوبه که استقلال ما را مخدوش می کند بگیرید و اجازه ندهید قاضی آرژانتینی از متهمان این پرونده در ایران بازجویی کند.

نماینده مردم اردکان خاطرنشان کرد در پایان ضمن تبریک به کاندیداهای تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک عضو کوچک مجلس شورای اسلامی به حکم ادب از طرف جمع کثیری از همکاران خودم از تعهد و فداکاری جناب آقای هاشمی رفسنجانی که جهت تحقق حماسه حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری که تاکید رهبر معظم انقلاب بود به مسئولیت تاریخی خویش عمل کردند سپاسگزاری می نمایم.

وی اظهار داشت: امیدوارم این گونه ایثار و از خود گذشتگی برای حفظ و اعتلای جمهوری اسلامی ایران برای سایر مسئولان الگو شود و سرمایه های معنوی و شخصیت های ممتاز نظام را فراتر از سرمایه های مادی قدر بدانیم.

مرجع / مـهـر
برچسب ها: خاتمی ، هاشمی
:
:
:
آخرین اخبار