تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۳۹۸۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رونمایی اسم رمز فتنه 92 از سویBBC
خبرنامه دانشجویان ایران:رسانه سلطنتی انگلیس امروز با انتشار خبری درصدد ایجاد فضاسازی رسانه‌ای به منظور ایجاد اغتشاش پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران برآمد.

به گزارش "ندای انقلاب"، رسانه سلطنتی انگلیس امروز با انتشار خبری درصدد ایجاد فضاسازی رسانه‌ای به منظور ایجاد اغتشاش پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران برآمد.

بی‌بی‌سی در مطلبی با عنوان "ماندگاری و ناماندگاری گروه‌های اپوزیسیون" و در متن آن یکی از راه‌های اجبار جمهوری اسلامی را در خشونت دانسته و حتی این واژه را به نوعی مقاومت تعبیر کرده است!

انتشار چنین مطالبی از سوی رسانه سلطنتی انگلیس به منظور فضاسازی امنیتی در داخل کشور و تلاش برای همسوسازی جریان ضدانقلاب و رسانه‌های آنها به منظور بی‌اعتبار کردن انتخابات تنها با هدف ایجاد اغتشاش و کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری صورت می‌گیرد.

این سیاست شکست خورده در حالی دوباره مطرح می‌شود که این‌بار از خشونت‌های خیابانی به واژه دیگری به نام مقاومت تعبیر شده است.

رسانه سلطنتی انگلیس در ادامه مطلب خود آورده است: «اپوزیسیون باید در شرایط کنونی راهبرد "تغییر رفتار، روش ها و سیاست ها" را جایگزین راهبرد "تغییر و جابه جایی ساختار" کنند.»
برچسب ها: ندای انقلاب ، فتنه 92 ، BBC
:
:
:
آخرین اخبار