تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۳۹۹۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تریبون آزاد / انتخابات دوره چهارم شورای اسلامی شهر ماهشهر

«بصيرت خودتان را بالا ببريد، آگاهي خود را بالا ببريد حقيقت رابايد فهميد... نقش نخبگان و خواص اين است كه اين بصيرت را نه فقط در خودشان بلكه در ديگران بوجود بياورند، رسا بگوييد روشن بگوييد مبين بگوييد آنچه راكه ميفهميد سعي هم كنيد آنچه را كه فهميديد درست باشد.»
مقام معظم رهبری


با توجه به اینکه در آستانه انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر هستیم  و این ضرورت احساس می شود که شهروندان خوزستانی در فضایی آزاد، به دور از جنجال به بحث در ارتباط  با خواسته های خود از نامزدهای انتخابات، دغدغه ها و مشکلات حوزه انتخابیه شان، نظرات خود در مورد کاندیداها،  به بحث و تبادل نظر بپردازند.

اساس این قسمت بر پایه نظرات خوانندگان سایت بنا شده است. لذا مشارکت فعال ، آگاهانه و همراه با رعایت نکات اخلاقی می تواند در فراهم شدن محیطی مناسب برای انتخابی اصلح موثر باشد.

لطفا نکات زیر را در ارسال نظر ، پیشنهاد ، انتقاد و اخبار مربوط به بحث رعایت نمایید:
-  نظرات خود را به صورت فارسی ارسال نمایید.
- از اتهام زنی و استفاده از الفاظ و کلمات غیر اخلاقی و یا غیر متعارف اجتناب ورزید.
-  شما می توانید به دفعات نظر بدهید.
- شما می توانید به نظرات دیگر کاربران سایت نیز پاسخ بدهید.
- سعی می شود هر یک ساعت یک بار نظرات بازبینی و منتشر گردد.

اسامی کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر ماهشهر پس از نهایی شدن تایید صلاحیت ها به همراه نظرسنجی در این همین صفحه منتشر خواهد شد

کاربرانی که آمادگی و تمایل ارسال نظرات خود به صورت فیلم یا صوت جهت انتشار در همین صفحه را دارند، می توانند فایل مورد نظر خود را در قالب های متداول از طریق ایمیل info@khouznews.ir  برای ما ارسال بفرمایند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
1
بنام ایزد یکتا ایزد خدای توانا و با سلام خدمت دست اندرکاران محترم . بنده وظیفه خود دانسته به رسم تشکر از شما در زمینه روابط عمومی و اطلاع رسانی دراین استان زرخیز و مرکزیت اقتصادی کشور زحمات زیاد میکشید تقدیر و تشکر بنمایم . عزیزان عزت زیادپاینده و سرفراز باشید . حقیر اخبار شمار را روزانه دنبال میکنم و این سایت واقعا کاری زیبا وتحسین دارد . درمورد حضور شرکت در این حماسی بزرگ انتخابات آینده وظیفه هر ایرانی است چرا که ایرانی آینده خود را بدین سان رغم میزند . حال انتخاب فرد اصلح با تحقیق و تفحص از گذشته و حال و عملکرد کاندید قابل شناسائی است . نظر بند این است قوم گرائی و وعده ها داده شده را باید کنار گذاشت . هستن افرادی که از قوم و طایفه شناخته شده ای نیستند ولی کارهای اجرائی انجام داده و با شجاعت و شهامت برای این شهر و استان زحمت بکشن . احترام به بزرگان طوایف همچنان که به پدر خود احترام میگذاریم کاری شایسته است ولی نباید این احترام منجربه انتخاب مسیر غلط باشد . وعده های افراد را که در آینده چه میکنم و چه نمیکنم را کمی با تعمل بنگریم . آیا شورا میتواند کار اجرائی انجام دهد . متاسفانه دوره های قبل بودند افراد سود جو که برای منافع شخصی و اسم و رسم روی این صندلیها نشستن و از خزانه این مردم چپاول کردند مبارکشان باشد فردای دوزخ حق الناس را باید فردا زیر خروار خاک جواب داد . بیائی کاوش کنیم وظیفه یک شورا چیست توان و اختیارات شورا در هر شهر چیست بعد بای صحبت این عزیزان بنشینیم وقت بگذاریم آیا صحبت آن عزیز با اختیارات آتی وی هم خوانی دارد . پس کاوش وتخیق را فراموش نکنیم . بازیچه افراد تبلیق کننده قرار نگیرم .ولی حضور حماسی در انتخابات را وظیفه بدانیم . ایرانی آباد به دست من و تو خواهیم داشت و خدانگهدار .
:
:
:
آخرین اخبار