تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۳۹۹۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اطلاعیه‌ باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخابات
باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هواداران باشگاه پرسپولیس همگام با ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی، روز ۲۴ خرداد جهت شرکت در انتخابات، پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر خواهند شد.

 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: انقلاب اسلامی همواره به پشتوانه مردم غیور و همیشه در صحنه، از مسیرهای دشوار عبور کرده و توانسته جایگاه حقیقی خود را در دنیا به اثبات برساند.
 
بی‌تردید مردم بزرگ و سرافراز ایران روز ۲۴ خرداد در تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی و در لبیک به ندای پیشوا و رهبر خود با حضور پرشور در انتخابات، اعتقاد قلبی به ولایت را به جهانیان اثبات خواهند کرد.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با دعوت از آحاد ملت غیور و همیشه در صحنه جهت حضور در انتخابات اعلام می‌کند، در لبیک به ندای رهبری روز ۲۴ خرداد تمام هواداران پرشور و فهیم پرسپولیس به همراه مدیران و بازیکنان این باشگاه در سراسر کشور پای صندوق‌های رأی حضور یافته و همگام با اقشار مختلف مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد.
 
در پایان این بیانیه آمده است: بی‌تردید ملت سرافراز ایران بار دیگر با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رأی ضمن انتخاب فرد اصلح اعتقاد خود به ولایت را به جهانیان اثبات خواهند کرد.
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار