تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۰۰۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه اندازی سایت ستادمجازی انتخابات
سایت ستاد مجازی انتخابات، سما (www.Esetad.com) با مدیریت جمعی از دانشجویان و جوانان دغدغه‌مند با هدف ظرفیت‌سازی و بصیرت افزایی بین نخبگان و عموم افراد جامعه و به منظور ایجاد بستری یكسان و فرصتی برابر برای تمامی كاندیداها راه اندازی شد.
 
كاندیداهای ریاست جمهوری می‌توانند از خدمات این سایت نظیر معرفی خود، ارائه برنامه‌ها، مشاهده سوالات مردمي و پاسخگویی به آنها، ارسال پیامك تبلیغاتی و سایر فعالیت‌های تبلیغاتی بهره ببرند.
 
با توجه به اینکه مدیریت اطلاعات و مطالب منتشره در اختیار نمایندگان کاندیداهای انتخابات خواهد بود علاوه بر امکان مقایسه نظرات کاندیداها در موضوعات مختلف، اعتبار مطالب نیز در این سامانه توسط خود کاندیداها تأیید خواهد شد.

در صورت تمایل کاندیداها امکان مناظرات به صورت حضوری و مکتوب نیز در این سایت ایجاد خواهد شد و کاربران می‎توانند این مناظرات را در قالب متون و فایلهای صوتی و تصویری دریافت کنند.
 
بازديدكنندگان مي‌توانند با مشاهده صفحه مخصوص هر كانديدا، ضمن آگاهي بيشتر نسبت به سوابق آنها، آشنايي با برنامه‌هاي آتي هر كانديدا و درج سوالات خود از ايشان، هوادار نامزد انتخاباتي شوند و از اخبار انتخاباتي پيرامون نامزد مورد نظرشان از طريق پيامك آگاهي كسب كنند.
 
این سایت بعد از انتخابات و انتخاب رئیس جمهور نیز به کار خود ادامه خواهد داد.
:
:
:
آخرین اخبار