تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۴۰۰۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
94 شعبه رای‌ گیری برای خرمشهر
رئیس ستاد انتخابات خرمشهر گفت: 94 شعبه رای‌گیری برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.
 
لطیف حیایی اهوازی اظهار کرد: روند انتخابات در شهرستان خرمشهر مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و جدول زمانبندی انتخابات در حال انجام است.
 
وی افزود: همچنین هیئت‌های نظارت و اجرایی انتخابات شهرستان نیز مطابق با دستورالعمل‌ها کارهای خود را در بخش‌های مربوطه انجام می‌دهند.
 
رئیس ستاد انتخابات خرمشهر ادامه داد: هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خرمشهر تشکیل و اعضای این هیئت نیز کار خود را انجام می‌دهند.
 
حیایی اهوازی تصریح کرد: این هیئت شامل 9 نفر از معتمدین و به ریاست فرماندار شهرستان تشکیل و تعدادی از مدیران برخی ادارات مانند دادگستری و ثبت‌احوال در آن حضور دارند.
 
وی اضافه کرد: جلسات مربوط به هماهنگی‌های مربوط به برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر انتخابات نیز در این هیئت در حال انجام است.
 
رئیس ستاد انتخابات خرمشهر در خصوص تعداد صندوق‌های اخذ رای در این شهرستان نیز خاطرنشان‌کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده و بررسی‌هایی که از بافت شهری و جمعیتی خرمشهر انجام شده تاکنون 94 شعبه رای‌گیری برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.
 
حیایی‌اهوازی افزود: این تعداد شعب در جلساتی که پس از انجام بررسی‌ها با هیئت نظارت داشتیم برای خرمشهر به تصویب رسیده است.
 
وی در خصوص احتمال افزایش شعب نیز گفت: با توجه به اینکه بررسی‌های دقیقی در این خصوص انجام شده است احتمال این مسئله کم است اما اگر نیاز به افزایش تعداد شعب باشد این کار را انجام خواهیم داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار