تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۴۰۰۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هاشمی: کاندیداها یکدیگر را تخریب نکنند
رئیس دادگستری هندیجان گفت: قوه قضائیه طبق قوانین اسلامی و قانون عمل می‌کند و توقع ما از کاندیداها این است که در فضای تبلیغات یکدیگر را تخریب نکنند.

 سیدمحمود هاشمی در جلسه توجیهی کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستای شادگان اظهار کرد: کاندیدا مراقب باشند که در انتخابات تخلفی نکنند زیرا در این صورت برخوردی قاطع و جدی با آن‌ها خواهد شد.

وی افزود: اگر فردی یا شخصی بخواهد با تخلف انتخاباتی موقعیت و حریم دیگر کاندیداها را بشکند با این افراد نیز برخورد قانونی خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین اگر شخصی بخواهد مشکل حقوقی و قضایی خود را از طریق کاندیدا پیگیری کند این امر تخلف محسوب می‌شود و ما با این قضیه به شدت برخورد خواهیم کرد.

رئیس دادگستری هندیجان خاطرنشان کرد: قوه قضائیه طبق قوانین اسلامی و قانون عمل می‌کند و توقع ما از کاندیداها این است که در فضای تبلیغات انتخابات یکدیگر را تخریب نکنند.

*حضوری پرشور؛ خلق حماسه سیاسی

وی همچنین عنوان کرد: مطمئنا هر چقدر حضور مردم پای صندوق‌های رای و در صحنه انتخابات بیشتر باشد حماسه سیاسی مطمئن‌تری رقم می‌خورد.

هاشمی گفت: همچنین مشکلات و کم و کاستی‌های شهر و شهروندان با انتخابی اصلح و کاندیدایی کارآمد و در خور شان محقق خواهد شد و این موضوع بستگی به حضور پرشور مردم در انتخابات دارد.

*اختلافات طایفه‌ای و قبیله‌ای را کنار بگذارید

وی اضافه کرد: اگر در انتخابات مشکلی برای مردم و کاندیدا پیش بیاید با جدیت با آن برخورد می‌کنیم.

رئیس دادگستری هندیجان با بیان اینکه باید در مسئله انتخابات اختلافات طایفه‌ای و قبیله‌ای کنار بگذارید، اظهار کرد: می‌توان با حضوری پرشور، حماسی‌تر از دوره قبل در انتخابات و پای صندوق‌های رای حاضر شد و افکار پلید دشمنان را در سرد نشان دادن انتخابات خنثی کرد.

*فریب رسانه‌‌های بیگانه را نخورید

وی در پایان با اشاره به تبلغیات سوء رسانه‌های بیگانه در زمینه انتخابات گفت: مردم نباید فریب تبلیغات رسانه‌های بیگانه و شبکه‌های ماهواره‌ای را بخورند زیرا دشمنان نظام از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تا به امروز درصدد هستند مردم را از انقلاب و نظام دلسرد کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار