تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۴۰۰۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکنش عمران‌زاده به پیشنهاد پرسپولیس
مدافع تیم فوتبال استقلال می‌گوید: صحبت‌هایش مبنی بر ترک استقلال از روی عصبانیت بود اما مسئولان باید برای حفظ تیم هر چه زودتر دست به کار شوند.
حنیف عمران‌زاده در خصوص اظهارات علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال اظهار داشت: اول از همه بگویم من با علی امیری سال ها است رابطه ای صمیمانه دارم و همانطور که خودش گفت مثل دو برادر می مانیم.

وی افزود: اگر آن شب آن صحبت ها را مطرح کردم بیشتر به این خاطر بود که نمی دانستم وقتی با امیر تماس می گیرم در جلسه حضور دارد. او در این مدت کمک زیادی به من کرد و اگر هم یک نفر برای گرفتن پولم به من کمک کرد فقط امیری بود. حتی چندین و چند بار نزد اسپانسر رفتم و او پیگیر کارم بود. به همین خاطر هم می گویم که بداند اگر حرفی زدم به خاطر فشار زیادی مالی بود که تحمل می کردم.

مدافع استقلال در خصوص اینکه گفته بود با اولین پیشنهاد از این تیم می رود گفت: شاید باور نکنید اما من امسال فشار مالی زیادی را متحمل شدم و 90 درصد از پولم را نگرفته ام. آن شب به خاطر فشار زیادی که از لحاظ روحی تحمل می کردم آن حرف ها را زدم و من هم مثل همه بازیکنان دوست دارم تکلیف تیم هر چه سریعتر مشخص شود.

عمران زاده در ادامه گفت و گو با فارس تاکید کرد: من استقلال را دوست دارم و زدن آن حرف ها از سر عصبانیت بود اما انصافا اگر می خواهند بازیکنان سریعتر تکلیفشان روشن شود باید دست به کار شوند.امسال شرایط سخت برای مدیریت و کادر فنی بوده و همه این مشکلات را تحمل کردند.

وی در پایان در خصوص اینکه گفته می شود باشگاه پرسپولیس به او پیشنهاد داده است گفت: من از این پیشنهاد خبری ندارم و الان از زبان شما چنین چیزی می‌شنوم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار