تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۴۰۲۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمیمی: کاندیداها از تهمت زدن پرهیز کنند
عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی خوزستان گفت: کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در هنگام تبلیغات از افترا و تهمت زدن به دیگری پرهیز کنند.
 
عبدالله تمیمی اظهار کرد: تمام نخبگان و معتمدان استان برای ایجاد شور انتخاباتی و بیان شاخص‌های کاندیدای اصلح و تحقق حماسه سیاسی می‌توانند نقش موثری ایفا کنند.
 
وی با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه معتمدان و نخبگان در این برهه زمانی بیان داشت: استفاده از جایگاه و ادبیات مردمی در جهت تحقق و خلق حماسه سیاسی بسیار مهم است که کاندیداها باید به آن توجه داشته باشند.
 
عضو هیئت عالی نظارت برانتخابات شورای اسلامی خوزستان با بیان این که کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در هنگام تبلیغات از تهمت و افترا زدن به شدت پرهیز کنند اذعان داشت: تبلیغات تخریبی نتیجه عکس دارد و نظارت دقیقی بر رفتارهای انتخاباتی و حرکت و منش داوطلبان وجود دارد و با کوچکترین تخلفی برخورد می‌شود.
 
وی خاطر نشان ساخت: دشمنان با برنامه ریزی دقیق و مدون تمام توان خود را در جهت کاهش مشارکت مردم و ایجاد فضای ناامیدی و بی اعتمادی عمومی بکار می‌گیرند، مردم خوزستان باید آگاه باشند و مثل همیشه حضور پر رنگی در صحنه داشته باشند.
 
تمیمی در پایان از همه متولیان و مسئولان برگزاری انتخابات و کاندیداها درخواست کرد با توجه به قانون در رفتارهای انتخاباتی، نسبت به تحقق و خلق حماسه سیاسی قدم بردارند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار