تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۴۰۲۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بودجه دزفول به صورت مجزا اختصاص می یابد
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: از این پس، بخشی از بودجه شهرستان دزفول به صورت مجزا و مستقل به این شهرستان اختصاص خواهد یافت.
 
عباس پاپی‌زاده در آئین افتتاحیه پل زیرگذر جانباز این شهرستان که با حضور مسئولان شهری و جمعی از مردم برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس، جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و به حق که نماد مقاومت هستند.
 
وی افزود: دزفول نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس است و این منطقه باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان استانی و ملی قرار گیرد.
 
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح زیرگذر جانباز که نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی شهر دزفول دارد خوشبختانه به همت مسئولان افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
 
*دزفولی‌ها حقشان بیش از این است
 
وی اضافه کرد: باید بیش از پیش به این شهرستان رسیدگی شود و در راستای رفع مشکلات مردم این مرز و بوم کوشید زیرا دزفولی‌ها حقشان بیشتر از این است.
 
پاپی‌زاده همچنین عنوان کرد: همه تلاش خود را در زمینه تعالی بخش‌های مختلف این شهرستان خواهیم کرد و در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.
 
وی در پایان اظهار کرد: در همین راستا از این پس، بخشی از بودجه شهرستان دزفول به صورت مجزا و مستقل به این شهرستان اختصاص خواهد یافت.
مرجع / فـارس
برچسب ها: دزفول ، پاپی زاده
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
2
3
احسنت و الحق که دزفول که اون همه شهید داد اون همه موشک باران شد و مردمش پودر شدند اما موندن و استقامت کردند و از شهر بیرون نرفتند و فرار نکردند حقش خیییییییییییییلی بیش از این هاست........
درود بر مردم دلیر خوزستان که مثل اونا هیچ جا پیدا نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
0
2
دوستان این اخبار رو می خونند فکر می کنند تو دزفول هیچ مشکلی نیست !!
نا امنی بیداد می کنه
بیکاری همینطور
هیچ کارخونه ای نداره و جونوهای مستعدش آواره این ور و اونور هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
0
2
نماینده جوان دزفول حتی حاضر نشده بیلان کاری یکساله اش رو بمردم نشون بده
این زیرگذر هم تلاش شهرداریه و هیچ ربطی به نماینده نداره
کیومرث از اندیمشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
0
0
مبارک مردم دزفول باشه
مردم اندیمشک و دزفول خواهشا اختلافات الکی و بچگانه رو کنار بزارن شاید یه تحولی تو این دوتا شهر روی بده وگرنه استانداری که بیخیال ما شده.
:
:
:
آخرین اخبار