تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۴۰۲۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باشگاه نفت آبادان در گسل فعال تغییرات/ ضمانت انتصاب‌ها چیست
هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت روز گذشته باز هم تغییر کرد و این بار درست در زمانی این اتفاق رخ داد که دولت در حال تغییر است و وزارت نفت هم یقیناً دست خوش این تغییرات خواهد بود.
 
باشگاه صنعت نفت آبادان، به عنوان رکورددار تغییرات در سطح اول فوتبال کشور به شمار می‌رود، این تیم در فصل کابوس‌واری که پشت سر گذاشت از این تحول‌ها بی‌نصیب نماند و بارها اشخاص مختلفی را بر کرسی‌های مختلف منتصب دید.
 
این باشگاه فصل گذشته با انتخاب چهار سرمربی و سه مدیرعامل اتوبان پر رفت و آمد و پر فراز و نشیبی را به خود اختصاص داد و همین امر باعث ویرانی این تیم از ریشه شد.
 
هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان روز گذشته باز هم تغییر کرد، این بار انصافا به موقع این تیم دچار تحول شد، از اینکه مدیران کار آمدی برای این سمت انتخاب شدند هیچ خرده‌ای بر این باشگاه گرفته نخواهد شد.
 
هیئت مدیره‌ای که حداکثر را برای مدیریت این تیم در نظر گرفت و عنوان کرد که برای اعتلای این فوتبال از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
 
مجموعه‌ای که با توپ پر آمده‌اند تا به آبادان خدمت کنند و این بار با حکم مستقیم وزیر نفت و با پیامی سرشار از امید بر کرسی مدیریت باشگاه صنعت نفت تکیه خواهند زد.
 
ورزش‌دوستان آبادانی باید امیدوارانه به این موضوع نگاه کنند، چرا که رمز پیروزی حمایت بی دریغ از نیت‌هایی است که به بهانه یاری رساندن آمدند.
 
اما سئوال اینجاست که درست در فاصله تنها 20 روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری و احتمالا تغییرات گسترده در وزارت نفت، چه ضمانتی وجود دارد که این نفرات تا پس از تغییرات در وزارت نفت در این منصب باقی بمانند.
 
چه اطمینانی می‌توان به مردم آبادان داد که امیدی که به این مجموعه بسته شده واهی نیست و این هیئت رئیسه کار خود را با فراغ بال و با قدرت انجام و ادامه خواهند داد.
 
در هر صورت شوک مثبتی به این تیم وارد شده و باید از  این کار حمایت کرد که قبل از آغاز مسابقات کادر مدیریتی انتصاب شده و برای فصل آینده فوتبالی فرصت کافی برای برنامه‌ریزی و ایجاد یک نقشه راه وجود دارد.
 
این امید می‌رود که در این راه اهالی فوتبال دست در دست هم داده و روح ورزش را به شهر فوتبالی ایران بازگردانده و صنعت نفت آبادان دوباره به جایگاه اصلی خود باز گردد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار