تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۴۰۴۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نتیجه‌گیری و تصمیمات بزرگان ورزش برای احیای فوتبال آبادان
در کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان نتیجه چهار جلسه برگزاری نشست بررسی علل رکود فوتبال آبادان و رکود تیم صنعت نفت آبادان اعلام شد و تصمیماتی در این خصوص گرفته شد.

مدیرعامل کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان در سخنانی از خروجی جلسات برگزار شده در خصوص علل رکود فوتبال آبادان و سقوط صنعت نفت به نیکی یاد کرد و نتیجه‌گیری از این نشست‌ها را به سمع و نظر حاضران رساند.

*بی‌ثباتی‌ها و تغییر و تحولات بی‌موقع

نصرالله بم‌زاده، عدم ثبات مدیریت در رأس، باشگاه صنعت نفت و تعویض بدون تحقیق هیئت مدیره این باشگاه را از عوامل سقوط برشمرد.

وی در نتیجه‌گیری از جلسات برگزار شده تعویض مکرر مربیان را از دیگر عوامل افت این تیم دانست و اظهار کرد: باید از مسئولان شهر دعوت به عمل آوریم و آنان را از ریز جلسات برگزار شده مطلع سازیم تا در این زمینه ما را همراهی کنند.

مدیرعامل کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان افزود: کمبود و نبود زمین فوتبال در آبادان مشکلات و معضلات زیادی را از لحاظ کشف استعدادها برای این شهر به وجود آورده است که باید آن را مورد بررسی قرار داد و نواقص را رفع کرد.

بم‌زاده با بیان اینکه باید در مسئولان شهر تغییر نگرش نسبت به فوتبال این شهر و پیشکسوتان ورزش آبادان ایجاد کرد، افزود: باید خانواده‌های آبادانی را ترغیب کنیم که فرزندان خود را به فوتبال تشویق کنند.

*مسئولان شهری دستی بر آتش ندارند

رئیس هیئت فوتبال آبادان در نشست هم‌اندیشی و نتیجه‌گیری کانون پیشکسوتان آبادان از تاسیس نشدن شورای ورزش در آبادان گلایه کرد و اظهار کرد: تا زمانی که در آبادان شورای ورزش ایجاد نشود پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

محمود شاملی ادامه داد: شورایی که به نام ورزش در آبادان وجود دارد نمادین است و موجودیت خارجی ندارد، مسئولان شهر دستی بر آتش ندارند در حالی که با اندکی توجه آنان می‌توان پیشرفت را در ورزش این شهر دید.

وی تصریح کرد: انتصاب هیئت مدیره جدید باشگاه صنعت نفت را به فال نیک می‌گیریم و خوشحالم که این مجموعه متشکل شده از فرزندان استخوان خورد کرده شهر آبادان و برای آنان آرزوی موفقیت می‌کنم.

*شهرداری اگر تیم ندهد باید مدرسه فوتبال خود را تعطیل کند

رئیس هیئت فوتبال آبادان ادامه داد: شهرداری آبادان اگر در سال‌جاری یک تیم فوتبال تشکیل ندهد ناچاراً باید مدرسه فوتبال خود را تعطیل کند چرا که این مدرسه فوتبال هیچ خروجی ندارد و صرفاً برای اوقات فراغت کودکان تاسیس شده است.

شاملی خاطرنشان کرد: مشکلات ما فقط در بخش فوتبال نیست، بلکه فوتبال بهانه‌ای است تا نیم نگاهی به معضلات اجتماعی این رکود هم بیندازیم.

*لزوم تشکیل اتاق فکری

عضو جدید هیئت مدیره باشگاه نفت آبادان در خصوص علل سقوط تیم فوتبال صنعت نفت اظهار کرد: این تیم سقوط کرد چون فوتبال آبادان دچار رکود شده است.

غلامعلی ناصری ادامه داد: در تیم‌های پایه گاه هزینه‌هایی می‌شود که استفاده و خروجی آن مشخص نیست که به چه شکل است، این هزینه‌ها را باید کاهش داد و امکانات در اختیار آن‌ها گذاشت.

وی تصریح کرد: اگر موفقیت تیم صنعت نفت را می‌خواهیم باید فوتبال آبادان را احیا کنیم و راهی جز این نداریم.

ناصری در پایان خاطرنشان کرد: باید اتاق فکری تشکیل داد و از آن بهره جست و به هیئت فوتبال آبادان قدرتی بدهیم که تیم‌های باشگاهی در آبادان از این نهاد حساب برده و به تصمیمات آن احترام بگذارند.

*جهت‌گیری‌ها مشخص شود

مدیر روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان اینکه مدیرانی که بر سر کار آمدند به خودی خود انسان‌های بدی نبودند اظهار کرد: نظارت بر کار مدیران صحیح نبوده است و دستگاه نظارتی برای بررسی کارنامه آنان وجود نداشته است.

پرویز جوهری ادامه داد: جنگ فقط ما را متوقف نکرد بلکه بسیار به عقب راند و ما باید سال‌ها کار کنیم تا شرایط گذشته فوتبال آبادان را به دست آوریم.

وی تصریح کرد: کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان باید مدیریت شود و برنامه راهبردی ایجاد کند و جهت‌گیری خود را مشخص کند.

جوهری خاطرنشان کرد: ما به خوبی وضعیت اسفناک تیم‌های فوتبال در سطح شهر آبادان را می‌دانیم و باید امکاناتی فراهم شود تا استعدادهای پراکنده در این شهر جمع‌آوری شوند و به کمک ورزش آبادان بیایند.

*آبادان دور تسلسل می‌زند، نگاه‌ها خوش‌بینانه نیست

مدیرعامل اسبق باشگاه صنعت نفت آبادان در این نشست سخنان تأمل برانگیزی را ابراز کرد و اظهار داشت: این شهر به دور خود دور تسلسل می‌زند و در باد گذشته خوابیده است.

علی پارسا ادامه داد: حقیقتاً نگاه خوش‌بینانه‌ای نسبت به تصمیمات اتخاذ شده ندارم و نگران آینده ورزش در آبادان هستم.

وی ابراز داشت: باید مسئولان با ورزش دوستان ائتلاف کنند و آنان را باید به مسائل ورزشی حساس کرد و در ارتباطات با آن‌ها اصلاح صورت پذیرد.

بدین ترتیب مقرر شد نتایج حاصل شده از این نشست‌ها توسط کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان جمع‌آوری و تحویل مسئولان شهری و شرکتی آبادان شود و برای عملیاتی کردن خروجی این جلسات تصمیماتی اتخاذ شود.

مرجع / فـارس
برچسب ها: فوتبال آبادان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
تقوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
0
0
چرا از دهداری که در شهر شایع شده استفاده نمی کنید
پاکروان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
0
0
در مدیریت باشگاه دورتسلسل نزنید از افرادی مانند دهداری که حاشیه ندارند استفاده کنید
:
:
:
آخرین اخبار