تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۴۰۵۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جنایت برای پنهان‌کردن راز خواستگاری
مرد جنایتکار وقتی فهمید، برای ازدواج با همسر سابق باید دختر مورد علاقه اش را از سر راه بر دارد او را خفه کرد. کارآگاهان در جریان تحقیقات پلیسی راز این جنایت را فاش کردند.

17 اردیبهشت امسال فردی با مراجعه به کلانتری 127 نارمک از ناپدید شدن مرموز خواهرش خبر داد و گفت: خواهرم به نام مریم حسابدار یک شرکت خصوصی در خیابان آزادی است و ساعت هشت صبح 17 اردیبهشت برای رفتن به محل کارش از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.

با طولانی شدن غیبت او به شرکت زنگ زدم که همکارانش مدعی شدند ساعت دو بعداز ظهر برای نقد کردن یک فقره چک از شرکت خارج و دیگر بازنگشته است. تماس با تلفن همراه خواهرم ادامه داشت تا اینکه ساعت هشت شب ، فرد ناشناسی پاسخگوی تلفن همراه خواهرم شد! و عنوان داشت که تلفن همراه را در مقابل در غربی استادیوم آزادی پیدا کرده است .

برادر مریم در پاسخ به این سؤال که "آیا خواهرتان با فرد یا افرادی مشکل خانوادگی یا شخصی داشته است ؟" به کارآگاهان گفت : خواهرم طی دو سال گذشته با یکی از همکارانش به نام مصطفی آشنا شده بود و حتی تا چندی قبل قصد ازدواج با یکدیگر را داشتند اما به دلیلی که ما از آن بی اطلاع هستیم ، ناگهان مریم از ازدواج با این شخص منصرف شد و به همین دلیل ،از حدود دو ماه گذشته این شخص اقدام به تهدید خواهر ما می‌کرد .

با توجه به ادعای اعضای خانواده فقدانی مبنی بر تهدید خواهرشان از سوی مصطفی ، کارآگاهان به تحقیق از محل شرکت و همکارانِ فقدانی پرداختند.

در شرایطی که مصطفی منکر هرگونه ارتباط نزدیک خود با مریم در خصوص تصمیمشان برای ازدواج شده بود ، کارآگاهان در تحقیقات از اعضای شرکت و دیگر اقدامات پلیسی اطمینان پیدا کردند که مریم و مصطفی حدود دو ماه پیش ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشته اما به تدریج رابطه آنها با یکدیگر سرد و سرانجام قطع شده است .

در ادامه تحقیقات و با توجه به تناقضات به دست آمده در اظهارات اولیه مصطفی ، به دستور مقام قضایی ، ظهر روز 28 اردیبهشت وی در محل شرکت دستگیر و برای انجام تحقیقات به اداره یازدهم منتقل شد .

همزمان با دستگیری مصطفی ، کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود متوجه شدند که مصطفی پیش از این نیز یک بار ازدواج کرده و حدود دو سال پیش از همسر سابقش و با وجود داشتن پسری 10 ساله جدا شده بود.

در شرایطی که تمامی‌شواهد و دلایل به دست آمده نشان از وقوع جنایت در پرونده داشت ، کارآگاهان با انجام هماهنگی قضایی و در بازرسی از محل سکونت مصطفی در شهر جدید پرند موفق به کشف تعدادی از وسایل شخصی متعلق به فقدانی شدند .

با توجه به دلایل به دست آمده ، مصطفی سرانجام لب به اعتراف گشود و در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : چند سال پیش بود که به خاطر اختلافات خانوادگی و با وجود داشتن فرزند ، از همسرم جدا شدم. پس از آن و در داخل شرکت با مریم آشنا و به تدریج به یکدیگر علاقه مند شدیم و این در حالی بود که در تمام این مدت من کوچکترین اشاره‌ای به ازدواج اول خود و داشتن فرزند نکرده و موضوع را از مریم و دیگر اعضای شرکت مخفی نگه داشته بودم.

چندی پیش ، همسر سابقم تصمیم به زندگی دوباره با من گرفت . من نیز به واسطه اصرار بستگان و خانواده ها و بیشتر از همه به خاطر فرزندم تصمیم گرفتم تا دوباره با او ازدواج کنم .

زمانی‌که مریم از موضوع اطلاع پیدا کرد ، درگیری ما دو نفر آغاز شد و مریم تهدید کرد که موضوع درخواست ازدواج مرا به همسرم اطلاع خواهد داد و مانع از زندگی ما دو نفر خواهد شد .

متهم در خصوص روز جنایت نیز به کارآگاهان گفت : ساعت سه بعدازظهر 17 اردیبهشت مریم در حالی‌که بسیار عصبانی بود سوار ماشین من شد و دوباره تهدیداتش را تکرار کرد. با توجه به اینکه بسیار ترسیده و نگران بودم ، نمی‌دانم چگونه شد که در یک لحظه کنترل خود را از دست داده و با شال نخی مشکی رنگی که در داخل خودرو بود ، مریم را خفه و سرانجام جسدش را در فاز 6 شهر جدید پرند و در داخل گودال لوله آب که حفر شده بود ، انداخته و خاک کردم .

منبع/ قانون
برچسب ها: خواستگاری ، جنایت
:
:
:
آخرین اخبار