تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۴۰۶۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روسای ستادهای انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف در استان خوزستان منصوب شدند
طی حکمی از سوی حسین مظفر، ریاست ستاد انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف در استان خوزستان منصوب شد / رییس ستاد انتخاباتی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری، صید عیسی دارایی، نماینده مردم اندیمشک در مجلس را به عنوان ریاست ستاد استان خوزستان منصوب نمود. همچنین محمد صفری به عنوان جانشین و دبیر ستاد استان خوزستان منصوب شد
خوزنیوز: طی حکمی از سوی «حسین مظفر»، ریاست ستاد انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف در استان خوزستان منصوب شد.

به گزارش خوزنیوز، رییس ستاد انتخاباتی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری، «صید عیسی دارایی»، نماینده مردم اندیمشک در مجلس را به عنوان ریاست ستاد استان خوزستان منصوب  نمود. همچنین «محمد صفری» به عنوان جانشین و دبیر ستاد استان خوزستان منصوب شد.

صید عیسی دارایی ، فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان  و نمایندگی مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و محمد صفری دو دوره سرپرستی شهرداری اهواز را در کارنامه خود دارند.

گفتنی است پس از این انتصاب، روسای ستاد انتخاباتی دکتر محمد باقر قالیباف  در شهرستانهای استان نیز احکام خود را دریافت و فعالیت رسمی خود را آغاز نمودند.

لازم به ذکر است در انتخابات یازدهم علاوه بر ستاد انتخاباتی رسمی قالیباف، ستادهای مردمی زیادی به طور غیر رسمی و خودجوش در سطح کشور و استان در حمایت از محمد باقر قالیباف راه اندازی شده است که در خوزستان نیز چند ستاد از جمله حامیان مردمی قالیباف و ستاد رویش اعلام موجودیت کرده اند.

غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
حسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
0
1
جناب ما اهالی کوی لور اندیمشک 3 روزه اب نداریم بعد رفتی دنبال کاندیداها
:
:
:
آخرین اخبار