تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۴۰۶۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرکز درمان بستر سردشت زیدون افتتاح شد
بخشدار زیدون گفت: مرکز درمان بستر شهر سردشت زیدون با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان در این بخش مورد بهره بردار قرار گرفت.

آرمین ساعد اظهار کرد: به علت نبود بیمارستان در این بخش مردم مشکلاتی را در این خصوص احساس می کردند که با افتتاح این درمان بستر مشکل مردم تا حدودی مرتفع می شود.

ساعد تصریح کرد: این مرکز بستر درمانی که یکی خواسته های همیشگی مردم بخش سرداشت زیدون به شمار می رود در زمینی به مساحت 458 مترمربع و از سوی برخی مردم خیر این منطقه ساخته شده است.

وی در خصوص امکانات این مرکز بستر درمانی عنوان کرد: این مرکز دارای اتاق عمل، زایمان، رادیولوژی، آزمایشگاه، بهداشت محیط، بهداشت خانواده، داروخانه و اتاق تزریقات و پانسمان،اتاق پزشک، داندانپزشکی، و دارای 10 تخت است.

بخشدار زیدون افزود: از دیگر اقداماتی که می تواند در ارتقای خدمات بهداشتی - درمانی به مردم شهرسردشت موثر باشد، ترویج حضور نیروهای متخصص در این منطقه است که در همین راستا پیگیریهای جدی برای پزشکان متخصص را در دستور کار قرار دادیم.

وی تصریح کرد: همچنين، برای راه اندازی شبكه بهداشت و درمان شهرسردشت، بالغ بر  300 ميليون تومان تجهيزات اداري شامل رایانه، ميز و سایر لوازم خريداري و به مسئولان مربوطه تحویل داده شده است.

ساعد عنوان کرد: این مرکز درمانی با مشارکت وزارت نفت و دانشگاه جندی شاپور اهواز ساخته شده است.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: زیدون ، سردشت زیدون
:
:
:
آخرین اخبار