تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۴۰۷۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جاده‌های هفتکل امن می‌شود
محورسه‌ راهی غیزانیه تانمره یک دوبانده می‌شود
رئیس اداره راه و شهرسازی هفتکل گفت: در جلسه‌ای که با معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد پروژه دو بانده (چهار خطه) کردن محور سه‌راهی غیزانیه تا نمره یک (هفتکل) تصویب شد.

ابوذر رضایی اظهار داشت: در جلسه‌ای که با معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد پروژه دو بانده (چهار خطه) کردن محور سه‌راهی غیزانیه تا نمره یک (مسیر هفتکل) تصویب شد.

وی با بیان اینکه انجام این پروژه از محل اعتبارات شهرستانی به دلیل هزینه بالای این کار عملی نبود، افزود: در پیگیری‌های مستمر فرماندار و مسئولان استانی انجام این پروژه با تخصیص اعتبارات ملی انجام می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی هفتکل ادامه داد: مقرر شد مطالعات، تهیه نقشه‌ها و مناقصه کار تا سه ماه آینده انجام و پروژه آغاز شود، با توجه به اینکه مطالعات و تهیه نقشه‌های مورد نیاز در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه انجام دو بانده کردن محور سه‌راهی غیزانیه تا نمره یک تأثیر چشمگیری در کاهش حوادث، ایمنی بیشتر راه و رفاه مسافران دارد، تصریح کرد: آرزوی دیرینه هفتکلی‌ها به لطف حمایت‌های دولت عدالت محور به‌زودی تحقق خواهد یافت.

رئیس اداره راه و شهرسازی هفتکل خاطرنشان کرد: علاوه بر این، پروژه ملی کار اصلاح نقطه حادثه‌خیز این جاده معروف به پیچ سید محسن به‌صورت ویژه و سریع با تخصیص اعتبار بالغ بر 570 میلیون تومان آغاز شده است.

رضایی همچنین به تخصیص اعتبار از محل اعتبارات ملی به‌ منظور بهسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت جاده از سه‌راهی نمره یک به سمت باغملک به طول 15 کیلومتر خبر داد و گفت: این پروژه در حال حاضر آغاز شده و تاکنون اصلاح و لکه‌گیری پنج کیلومتر آن انجام شده است.

وی عنوان کرد: عملیات احداث جاده خروجی هفتکل ـ باغملک (چهار خطه کردن) نیز از محل اعتبارات نفت در حال انجام و پیشرفت بوده که تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار