تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۴۱۱۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
94 شعبه اخد رای در خرمشهر
فرماندار خرمشهر گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستای این شهرستان، ایجاد 94 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

عبداله حسینی ضمن اعلام آمادگی ۱۰۰ درصدی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خرمشهر افزود: حدود چهار هزار نفر کار نظارت بر انتخابات را در این شهرستان بر عهده دارند.

وی اظهار کرد: ناظران در انتخابات با رعایت اصل بی طرفی و امانتداری، اجرای قانون را سرلوحه کار خود قرار داده و اعتماد مردم را در این زمینه جلب می کنند.

حسینی تصریح کرد: ناظران با تعامل و همدلی با عوامل اجرایی کار نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را برعهده دارند. ضمن اینکه تمامی تدابیر امنیتی، انتظامی، پشتیبانی و تدارکات اتخاذ شده است.

فرماندار خرمشهر عنوان کرد: 94 شعبه اخذ رای به تفکیک 69 شعبه در خرمشهر (62 شعبه ثابت و هفت شعبه سیار)، 16 شعبه در بخش مرکزی (10 شعبه ثابت و شش شعبه سیار) و 9 شعبه در مینو شهر (پنج شعبه ثابت و چهار شعبه سیار) برای برگزاری انتخابات پیش بینی شده است.

وی تعداد کل شعبات اخذ رای در شهرستان خرمشهر را 94 شعبه به تفکیک 77 شعبه ثابت و 17 شعبه سیار عنوان کرد.

حسینی تعداد صندوقهای اخذ رای را 188 صندوق عنوان کرد و یادآور شد: از این تعداد 138 صندوق مربوطه به شهر خرمشهر، 32 صندوق رای نیز مربوط به بخش مرکزی و 18 صندوق نیز مربوط به مینو شهر است.

وی در ادامه گفت: دستگاه های اجرایی به هیچ وجه اجازه  تبلیغ به نفع و یا علیه کسی را ندارند.

حسینی با اشاره به اینکه تمامی مراحل برگزاری انتخابات بر اساس جدول زمان بندی شده و به طور مناسب دنبال و به انجام می رسد، اظهار کرد: 302 نفر برای نامزدی در شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خرمشهر ثبت نام کردند که تائید صلاحیت و یا رد نهایی آنها 12 خرداد ماه جاری اعلام می شود.

فرماندار خرمشهر در پایان بر حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار