تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۴۱۲۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سفر قالیباف به ارومیه / عکس

محمد باقر قالیباف تا دقایقی دیگر در شهر ارومیه برای مردم سخنرانی خواهد کرد.

هواداران بیشمار وی  20 کیلومتر مانده به شهر ارومیه ارومیه با صف بستن در عوارضی ارومیه – تبریز در انتظار ورود این کاندیدای ریاست جمهوری هستند. عوارضی شهر ارومیه تا ورودی این شهر حدود بیست کیلومتر فاصله دارد. هواداران قالیباف از ساعت‌های پیش در این محل حضور یافته‌اند. برخی از نمایندگان مجلس و چهره‌های سرشناس استان مانند ارومیه همچون نادر قاضی‌پور و مؤید حسینی در میان استقبال کنندگان به چشم می‌خورند.

قالیباف دقایقی پیش وارد شهر ارومیه شد.  وی در میان جمعیتی که ساعت ها به انتظار او ایستاده بودند و با شعارهای «صلی علی محمد، یاور رهبر آمد» و «قالیباف حمایتت می کنیم» از او استقبال کردند، چند دقیقه‌ای با مردم سخن گفت: از حضور و استقبال شما تشکر می کنم و انشاالله بتوانم با کار و تلاش محبت شما را جبران کنم.

وی در ادامه اظهار داشت: شهدای ارومیه  را یاد می کنم و مخصوصا شهید باکری که همرزم و همسنگر من بود.

قالیباف برای ادای احترام به مقام والای شهدا به سوی گلزار شهدا حرکت کرد. استقبال کنندگان نیز با خودروها و موتورهایشان در حالی که  تصاویر قالیباف را به دست داشتند، وی را همراهی کردند.

نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس، ترک موتور قالیباف را همراهی می‌کند.

محمدباقر قالیباف به همراه جمع کثیری از همراهان، وارد گلزار شهدای شهرستان ارومیه شد و به یادمان دوستان شهیدش برادران باکری و دیگر شهدای ارومیه ادای احترام کرد.

مردم ارومیه در شعارهای خود با ذکر نام قهرمانان ملی، از قالیباف حمایت می‌کنند.  بسیاری از مردم با شعار «ستار خان باقر خان قالیباف» نام قالیباف را کنار بزرگان سرزمین خود قرار داده‌اند.

همچنین شعارهایی با زبان آذری و با مضمون «قالیباف یادگار شهداست» سر داده می‌شود. 

:
:
:
آخرین اخبار