تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۴۱۲۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قول رئیس مجلس به زلزله‌زدگان هرمزگان
رییس مجلس شورای اسلامی در جمع مردم بشاگرد اظهار کرد: از اولین لحظات وقوع زلزله در این منطقه نمایندگان شما در خانه ملت پیگیر مشکلات شما بودند و هماهنگی‌های لازم را با سازمان‌هایی مثل هلال احمر و بنیاد مسکن انجام دادند.

علی لاریجانی که به منظور بازدید ازمناطق زلزله زده استان هرمزگان و مناطق محروم بشاگرد و گوهران به استان هرمزگان سفر کرده است، طی سخنانی در جمع مردم این منطقه خاطرنشان کرد: بنده از اولین روزهای زلزله مترصد حضور در این منطقه بودم اما با توجه به حجم کار و بررسی بودجه این سفر به تاخیر افتاد. اما از تهران و در جریان تدوین و تصویب لایحه بودجه منابع خوبی را برای مردم این منطقه درنظر گرفتیم.

وی افزود:سازمان هلال احمر و بنیاد انقلاب اسلامی برآوردهای هزینه‌ای را در منطقه انجام داده‌اند و ان‌شاءالله به زودی منابع تخصیص یافته در اختیارمنطقه قرار خواهد گرفت.

رییس قوه مقننه با بیان اینکه مردم منطقه بشاگرد همواره به سخت‌کوشی و علاقمند به انقلاب معروف بوده‌اند، گفت:‌علاقه مردم این منطقه به انقلاب و آرمان‌های امام(ره) همواره زبانزد بوده است و ما در تهران مردم بشاگرد را به عنوان مردمی سخت‌کوش و انقلابی می‌شناسیم.

لاریجانی با اشاره به ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این مردم بزرگ عزت را به ایرانیان بخشیده و نهضت محرومیت‌زدایی و تقسیم عدالت در سراسر کشور را پایه‌گذاری کردند؛ ما نیز براساس همین نگاه پیگیر مشکلات مردم منطقه هستیم و ارادات و توجه ما به مردم بشاگرد به عنوان مردمی انقلابی همواره پایدار خواهد بود.

 رییس مجلس شورای اسلامی پیش از سخنرانی در جمع مردم منطقه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاقمندی این مردم به امام(ره) همواره زبانزد بوده است و ما در بودجه منابع خوبی را برای حل مشکلات مناطق محروم و رسیدگی به منطق زلزله زده به تصویب رسانده‌ایم که بخشی از آنها به صورت بلاعوض و بخشی به شکل وام‌های دراز مدت است ضمن آنکه به دنبال حل مشکل مردم این منطقه برای دریافت تسهیلات بانکی یعنی نداشتن ضامن هستیم و این موضوع در حال مرتفع شدن است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار