تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۴۱۳۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیشنهاد وزارت کشور برای مناظره‌ها
رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه کمیسیون تبلیغات در کیفیت مناظره های انتخابات ریاست جمهوری دخالتی نداشت، گفت: کاندیداها نظرات خود را توسط نمایندگانشان بیان داشتند و این موضوع در حال بررسی است تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

صولت مرتضوی در پاسخ به این سوال که آیا تجدیدنظری در نوع برگزاری مناظره های ریاست جمهوری انجام می شود، اظهار داشت: کاندیداها نظرات خود را توسط نمایندگانشان بیان داشتند و این موضوع در حال بررسی است تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.
 
وی افزود: وزارت کشور هم در کمیسیون تبلیغات نماینده دارد، که در بحث تنظیم و ترتیب برنامه ها دخالت دارند، اما در مورد کیفیت برنامه‌ها کارشناسان خود صدا و سیما نظر می دهند.
 
صولت مرتضوی همچنین در پاسخ به این سوال که شما اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری را چطور ارزیابی می کنید؟، گفت: بالاخره این اولین کار بود و هر کاری یکسری محاسن و معایب دارد که باید محاسنش را تقویت و معایبش را برطرف کنیم.
 
رئیس ستاد انتخابات کشور در پاسخ به سوال دیگری که آیا نمی شد از قبل برنامه ریزی کرد و نظارتی در مورد نوع سوالات انتخاب شده صورت می گرفت؟، تصریح کرد: این سوال را باید از صدا و سیما بپرسید.
 
وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا وزارت کشور نیز پیشنهادات خود را برای تجدیدنظر نوع برگزاری مناظره داده است، گفت: بله، ما هم پیشنهاداتی داده ایم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار