تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۴۱۴۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بکارگیری 5 هزار نیروی بومی در فولاد شادگان
فرماندار شادگان گفت: در صورت تکمیل پروژه فولاد شادگان، 5 هزار نیروی بومی در این شهرستان مشغول به‌کار خواهند شد.

عبدالزهرا سنواتی پیش از ظهر امروز در بازدید امین امینی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از پروژه فولاد شادگان که با حضور تیم کارشناس و مسئولان شهری و استانی صورت گرفت، اظهار کرد: پروژه فولاد شادگان از جمله طرح‌های مهر ماندگار در دولت دهم است.

وی افزود: طرح فولاد شادگان در منطقه‌ای به وسعت 600 هکتار میان شهرهای بندرامام و شادگان قرار دارد که با بهره‌برداری از فاز نخست این طرح 800 هزار تن به ظرفیت فولاد کشور افزوده می‌شود.

فرماندار شادگان با بیان اینکه شهرستان شادگان با برخورداری از قابلیت و ظرفیت‌های بالای اقتصادی و تجاری همچنان از معضل بیکاری رنج می‌برد، تصریح کرد: کار اجرایی پروژه فولاد شادگان نیز از سال 86 آغاز شده و قرار بوده تا سال 92 به بهره‌برداری برسد که به دلیل کمبودهای اعتباراتی به حالت نیمه تعطیل درآمد.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه 5 هزار نفر در آن مشغول کار می‌شوند، افزود: امیدوارم پروژه فولاد با حمایت مسئولان در موعد مقرر و در راستای ارتقای سطح اقتصادی و اجتماعی شهرستان به بهره‌برداری برسد.

سنواتی بیان کرد: با اختصاص اعتباری که امروز امین امینی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برای این پروژه در نظر گرفت امیدواریم به‌زودی شاهد افتتاح این طرح بزرگ در منطقه باشیم.

وی در پایان با اشاره به آمار بالای بیکاری در شادگان عنوان کرد: جوانان این مرز و بوم برای یافتن شغل به شهرهای مجاور کوچ کرده و سختی‌های بسیاری نظیر اقامت و ترددهای خطرناک را متحمل می‌شوند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
0
0
خدا کنه!!!!!!!!!! ما که مردیم از بیکاری!!!!!!!!!!
ناشناس
|
China
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
0
0
اگه شادگانیا گفتن واقعا این حرف صحت داشته و جذب شدیم من باور میکنم در غیر اینصورت همش تبلیغ برای فریب اذهانه
:
:
:
آخرین اخبار