تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۴۱۵۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احراز صلاحیت‌ ها تا برگزاری انتخابات ادامه دارد
فرماندار شوش گفت: احراز صلاحیت کاندیداهای شورای شهر و روستا در شوش تا زمان برگزاری انتخابات ادامه دارد.
 
علیرضا سعیدنیا در جلسه توجیهی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شوش که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مردم و مسئولان برای خلق حماسه سیاسی باید تلاش کند و این امر فقط با اتحاد بین تمام اقشار مردم محقق می‌شود.
 
*کاندیداها در مدار قانون باشند
 
وی افزود: کاندیداها باید با رعایت قانون زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مهیا کنند.
 
فرماندار شوش ادامه داد: نامزدها باید از انجام حرکاتی که نظم و امنیت شهر را بر هم می‌زنند جدا خودداری کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی امن در شهرستان باشیم.
 
سعیدنیا قانون‌مندی نامزدها را مهم دانست و عنوان کرد: نامزدها به واسطه قانون خود را در معرض انتخاب مردم قرار می‌دهند و باید از این قانون تمکین کنند.
 
*عدم تخریب سایر نامزدهای انتخاباتی
 
رئیس ستاد انتخابات شهرستان شوش گفت: نامزدها باید ضمن حفظ آرامش از تخریب دیگر نامزدها خودداری کنند.
 
وی تصریح کرد: هر کاندیدا باید به ارائه برنامه‌های خود بپردازد و خود را آن گونه که هست معرفی کند.
 
سعیدنیا با بیان اینکه کاندیداها از دادن وعده‌های غیرواقعی خودداری کند، گفت: نامزدهای انتخابات باید توانمندی خود را به صورت شفاف برای مردم شرح دهند و از ایجاد فضایی تخریبی برای سایر کاندیداها بپرهیزند.
 
وی خاطر نشان کرد: احراز صلاحیت کاندیداها تا زمان برگزاری انتخابات ادامه دارد و آن‌ها باید قانون را رعایت کنند در غیر این صورت صلاحیتشان برای حضور در انتخابات رد می‌شود.
 
*آغاز تبلیغات در 16 خردادماه
 
سعیدنیا ضمن اشاره به زمان آغاز تبلیغات افزود: نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌توانند از 16 خردادماه سال‌جاری طبق قانون، تبلیغات خود را آغاز کنند.
 
وی با بیان اینکه تبلیغات به معنی تخریب دیگران نیست، ادامه داد: کاندیداها باید توجه ویژه به تبلیغات خود داشته باشند و ستادهای خود را کاملاً توجیه کنند.
 
وی رقابت بین نامزدها را ارزشی و اخلاقی عنوان کرد و افزود: رقابت کاندیداها باید یک رقابت سالم و به دور از تخریب باشد و از بیان موضوعات غیرواقعی برای بد جلوه دادن دیگر افراد خودداری کنند.
 
*انتخابات پیش‌رو یک انتخابات بین‌المللی است/ تامین امنیت برگزاری انتخابات
 
فرماندار شوش تصریح کرد: انتخابات کشور ما یک انتخابات بین‌المللی است و با انتخابات سایر کشورها تفاوت بسیاری دارد.
 
وی عنوان کرد: به دلیل اینکه کشور ما در برابر استکبار و سلطه‌پذیری کشورهای زورگو ایستادگی می‌کنند همیشه مورد توجه تمام جهانیان قرار گرفته است.
 
سعیدنیا انتخابات پیش‌رو را مهم ارزیابی کرد و افزود: با توجه به شرایط کشور باید زمینه را برای حضور مردم مهیا کنیم تا جهانیان شاهد حضور حداکثری مردم باشند.
 
وی اضافه کرد: امنیت انتخابات به صورت ویژه تأمین شده است و نامزدها یقین داشته باشند که هیچ تخلفی در روز انتخابات و زمان شمارش آرا وجود ندارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار