تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۴۱۷۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات92
رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیش از سه میلیون نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

سید کریم حسینی اظهار کرد: مردم خوزستان باید به صورت جدی در انتخابات پیش رو شرکت کنند و با آگاهی کامل نسبت به انتخاب افراد اصلح اقدام کنند.

وی افزود: جایگاه شورا در اداره شهرها و روستا در استان حائز اهمیت است به همین دلیل مردم نباید از انتخاب آگاهانه افراد برای ورود به شوراهای اسلامی شهر و روستا غافل شوند.

حسینی با اشاره به آمادگی مناسب استان برای برگزاری یک انتخابات پرشور عنوان کرد: 70 هزار نفر نيروي اجرايي، بازرسي و امنيتي در 76 شهر و نزديك به دو هزار روستا آموزش‌هاي لازم را دریافت کرده اند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: در استان خوزستان بيش از سه ميليون نفر واجد شرايط راي وجود دارد که آنها باید در بیش از سه هزار و 600 شعبه و هشت هزار صندوق، رای خود را به نامزدهای مورد نظر بدهند.

حسینی با اشاره به اینکه تبليغات نامزدهاي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در سراسر کشور آغاز شده است، گفت: حدود 13 هزار نامزد در عرصه انتخابات شوراهاي شهر و روستا فعالیت دارند و یک هفته فرصت دارند خود را به خوبی در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان همچنین خطاب به دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: ادارت و سازمان‌های دولتی و عمومی و شرکت‌هایی که اموال و امکانات سازمانهای مذکور را اجاره کرده‌اند مجاز به عقد قرارداد و اخذ هزینه برای در اختیار قرار دادن اموال، اماکن و امکانات خود برای تبلیغات نامزدها از قبیل تابلوها و سازه‌های تبلیغاتی نیستند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار