تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۴۱۷۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دزفول دیگر تحمل آزمون و خطا را ندارد
اگر فعالان رسانه و مطبوعات مبتنی بر قانون اساسی و قانون مطبوعات در حوزه وظایف خود عمل کنند، تاثیر گذار ترین افراد برای ایجاد خلق حماسه سیاسی هستند.

مهندس علیرضا چرخابی، مدیرمسئول نشریه دژپل با اعلام این مطلب افزود: در نظر داشتن اصل 24 قانون اساسی و نیز قانون مطبوعات و آئین نامه اجرایی آن بازوی توانمندی است که فعالان رسانه ای می توانند برای ایجاد شور آفرینی در این عرصه مصداق عینی منویات مقام معظم رهبری برای تحقق حماسه سیاسی باشند.

چرخابی با اشاره به ظرفیت بالای رسانه ای در کشور با توجه به حجم وسیع رسانه ای مکتوب و سایبری ادامه داد: این توانایی به عنوان یک بستر مناسب می تواند بعنوان حلقه اتصال بین مردم و مسئولان نقش اثر گذاری در جامعه و مخاطبان خود داشته باشند.

به گفته این فعال رسانه ای انعکاس درست و دقیق و عمل به رسالت رسانه ای توسط خبرنگاران و فعالان این حوزه در تنویر افکار عمومی جامعه نقش ارزنده ای دارد و بر این اساس می تواند مشاور و راهنمایی مناسب برای آحاد جامعه در تعیین سرنوشت خود باشند.

وی با اشاره به انتخابات 24 خرداد، تصریح کرد: حضور افراد با سلایق و توانایی های مختلف نشان از رشد و بالندگی جامعه است که برای پذیرش مسئولیت افراد مختلف نامزد می شوند.

مهندس علیرضا چرخابی بیان داشت: تعدد نامزدها نکته قابل تامل و امیدی است اما نباید به گونه ای باشد که انتخاب افراد بر اساس احساس و عاطفه و رابطه دوستانه باشد تا زمینه حضور افراد مجرب و متعهد تر فراهم شود.

مهندس چرخابی با اشاره به لیست های مختلف تحت عنوان ائتلاف نیز گفت: انتظار این بود که جلسات مکرر دلسوزان دزفول به نتایج بهتری منجر شود تا شاهد بروز تعدد لیست ها نباشیم و این فرصت بوجود آمده در صورت ادامه روال می تواند تهدیدی باشد که دزفول و مردمانش دیگر تحمل آزمون و خطا را ندارند و لذا ما در چند روز اخیر ضمن رصد اوضاع و احوال اسامی افراد و حمایت ها و بررسی سوابق و نیز بهره مندی از مجموع نظرات مردم برای همفکری و ارائه یک راهکار تصمیم گرفتیم که بخش عمده جامعه رسانه ای و مطبوعات شهر دزفول تعدادی از افراد را شامل افرادی از افراد شورای قبل بعنوان مجرب و نیز کسانی که از اقبال عمومی و آرای بیشتری برخوردار هستند را در قالب یک پیشنهاد به ظرفیت یک لیست هفت نفره را به مردم ارائه دهیم و مردم نیز بر اساس تجزیه و تحلیل سایر نفرات را به این مجموعه اضافه نمایند و در اصل وفاق واقعی و ائتلاف واقعی و حقیقی را با نظر مردم و همفکری همشهریان از بین تعدادی دیگر از عزیزان که بصورت پیشنهاد ارائه خواهد شد، شاهد باشیم.

مدیرمسئول نشریه دژپل با اشاره به درک بالا و شعور سیاسی و اجتماعی همشهریان دزفولی خاطر نشان کرد: با شناختی که از حضور حماسی مردم و نیز دلسوزی همه مردم نسبت به شهر دزفول سراغ داریم، امید داریم که همه عزیزان در کنار نامزدها با یک دلی و هم دلی حماسه ای جاویدان را برای دزفول قهرمان رقم زنند و با تفکر و تعقل و آینده نگری به دور از احساس و خدای نخواسته حُب و بُغض افرادی را انتخاب نمایند تا ضمن کاهش مشکلات روحی و روانی ناشی از برخی مظاهر موجود در شهر، چهره ای زیبنده و در شان خون های ریخته شده در این شهر را برای دزفول ترسیم نمایند.

:
:
:
آخرین اخبار