تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۴۱۸۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احمدی‌نژاد فردا به خوزستان سفر می‌کند
مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان از سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان در روز سه‌شنبه بسفر رئیس‌جمهوررای افتتاح برخی طرح‌های عمرانی خبرداد.

نصراله دهقانی اظهار کرد: رئیس جمهور قرار است صبح روز سه‌شنبه وارد فرودگاه اهواز شود و بلافاصله با حضور در شهرستان رامهرمز، بیمارستان 100 تختخوابی این شهرستان را افتتاح کند. این بیمارستان که هم اکنون به صورت کامل تجهیز شده با اعتبار 14 میلیارد تومان ساخته شده است.

وی افزود: بعد از آن رئیس‌جمهور با حضور در شهرستان دزفول در شمال استان خوزستان به صورت نمادین هشت هزار واحد مسکونی مهر را افتتاح می‌کند. این واحدهای مسکونی در شهرهایی مثل اهواز، خرمشهر، شادگان، هندیجان، رامهرمز، سوسنگرد، دزفول، امیدیه، ماهشهر و شوش افتتاح می شوند که یک هزار و 200 واحد از این طرح‌ها در شهرستان دزفول هستند.

دهقانی عنوان کرد: برای هر یک از این هشت هزار واحد، 45 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که 25 میلیون آن به صورت وام و 20 میلیون تومان آن به صورت آورده مردم تامین شده‌است. در کل 360 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: افتتاح پایانه مسافربری مرزی چذابه در شهرستان دشت آزادگان از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان خوزستان خواهد بود.

چهارمین سفر هیئت دولت به استان خوزستان ابتدای اردیبهشت ماه امسال انجام شد که به علت فراوانی طرح‌های آماده افتتاح، رئیس جمهور قول داد که سفری دیگر به استان خوزستان داشته باشد که البته ابتدا قرار بود این سفر روز سوم خرداد همزمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر صورت بگیرد.

مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
شوشي زاده
|
Germany
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
0
0
آقا بياين سري به شهر شوش دانيال بزنيد كانديدهاي شوراي شهر .شهرشوش را به لجن كشيدن .بااين پسترها كه به در وديوارميزنند. شوراهاي قبلي نميدانم چه گلي به سرمردم شوش زدن كه هشتادنفركانديد شدند. شهر شوش از سال 37 شهرستان شده اما هنوز يك ترمينال برون شهري ندارد يك بيمارستان مجهز دولتي ويا تامين اجتماعي ندارد و...... هفتادسال پيش حق مسلم هرشهري يك آسفالت ساده بود ما هنوز در شهر شوش وبعداز 8 سال جنگ تحميلي يك خيابان درست وحسابي آسفالت نداريم. شهر شوش تاريخش به درازاي تاريخ بشر است اما از حداقل يك روستاي تازه تاسيس محروم است..... حال كه فصل انتخابات است دست ياري به مردم دراز ميكنند تامردم در انتخابات شركت كنند اما همين كه به كرسي نشستن مردم ومشكلاتشان فراموش ميشود بله اين است مردم سالاري ودمكراسي .
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
0
0
به جای این کارا به فکر آب و هوای بد و محرومیت های این استان باشن!!!!
:
:
:
آخرین اخبار