تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۴۱۸۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سفر قالیباف به استان اصفهان

محمدباقر قالیباف دقایقی پیش وارد استان اصفهان شد. قالیباف در بدو ورود به فرودگاه شهر اصفهان مورد استقبال گرم جمعی از مسئولان محلی و شهروندان این شهر تاريخي قرار گرفت. استقبال کنندگان در حالی که عکس‌هایی از قالیباف را در دست داشتند وی را با شعار «صلی علی محمد، یاور رهبر آمد» و «مالک اشتر علی، به اصفهان خوش آمدی» همراهی کردند.

قالیباف دقایقی دیگر با حضور در دفتر آیت‌الله سيديوسف طباطبایی‌نژاد، نماينده ولي‌فقيه در استان اصفهان و امام جمعه شهر اصفهان با وی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

قالیباف دقایقی پیش با حضور در دفتر آیت‌الله سيديوسف طباطبایی‌نژاد، نماينده ولي‌فقيه دراستان اصفهان و امام جمعه شهر اصفهان با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمدباقر قالیباف با حضور در دفتر تحقیقات علمی و دینی امیرالمومنین(ع) اصفهان با آیت‌الله کمال‌ فقیه‌ایمانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله فقیه‌ایمانی استاد برجسته حوزه علمیه اصفهان در این دیدار خطاب به محمدباقر قالیباف گفت: باید برای مردم کار کنید و انشاالله وقتی موفق شدید باید با این نیت کارها را دنبال کنید.

وی خطاب به قالیباف گفت: من دعاگو هستم. امیدوارم سلامت و موفق باشید. همچنین امیدوارم در انتخابات موفق شوید و همه مشکلات مردم به خیر و عافیت حل شود.

وی ادامه گفت: در روایت ما از ائمه معصومین(ع) آمده است «وقتی به شیعیان خدمت می‌کنید قلب ما خشنود می‌شود» بنابراین هنگامی که نیت ما خدمت به شیعیان باشد با خداوند معامله می‌کنیم. در این مسیر نیز دعای ما بدرقه شماست.

هنگام خروج قالیباف از دفتر تحقیقات علمی و دینی امیرالمومنین(ع)، تعدادی از مردم و جوانان حامی محمدباقر قالیباف در حالی که عکس‌هایی از وی را در دست داشتند او را با شعار «صلی علی محمد، یاور رهبر آمد» همراهی کردند.

محمدباقر قالیباف دقایقی دیگر با حضور در گلزار شهدای شهر اصفهان به مقام شامخ شهداي این شهر در دوران دفاع مقدس ادای احترام خواهد کرد.

:
:
:
آخرین اخبار