تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۴۱۸۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شورای نگهبان لایحه بودجه سال 1392راتاییدکرد
نایب رییس مجلس شورای اسلامی از تایید لایحه بودجه سال جاری توسط شورای نگهبان در جلسه این شورا خبر داد.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی از تایید لایحه بودجه سال جاری توسط شورای نگهبان در جلسه این شورا خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد، گفت: در طول زمان برگزاری جلسه غیرعلنی نظر شورای نگهبان درباره بودجه سال جاری را دریافت کردیم.

وی افزود: بر اساس اطلاع واصله شورای نگهبان ایرادات مطرح شده و اشکالات رفع شده در جلسه روز گذشته مجلس را تایید کرد و نسبت به مصوبه دیروز مجلس ظاهرا اشکالی را مطرح نکرده است.

وی با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس،‌گفت: در جلسه غیرعلنی که چند دقیقه قبل برگزار شد سخنان نمایندگان و شوراهای عالی نظارت در انتخابات شوراهای شهر و روستا را گوش کردیم .

وی گفت: با توجه به اینکه نمایندگان عضو هیات نظارت شوراهای اسلامی هستند بنده از آنان به دلیل صرف وقت زیاد در این خصوص تشکر می‌کنم.

وی افزود: دغدغه دوستان در جلسه غیرعلنی امروز (دوشنبه) مورد بحث قرار گرفت؛ اعضای هیات نظارت از امروز تا روز سه‌شنبه در استان‌ها حضور فعالی خواهند داشت به همین دلیل جلسه امروز (دوشنبه) برگزار شد تا آنان بتوانند در حوزه انتخابیه و حوزه مسئولیت‌شان در استان حضور یابند.

وی از ادامه یافتن جلسه غیرعلنی مجلس خبر داد و افزود: در این لحظه جلسه علنی را پایان می‌دهیم و در جلسه غیرعلنی گزارش محمدجواد کولیوند رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا را گوش می‌کنیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار