تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۴۱۹۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گودرزی:
نفت آبادان با قدرت در لیگ دسته اول شرکت می کند/ بودجه تیم تصویب شد
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: این تیم قصد دارد با قدرت در لیگ دسته اول شرکت کند تا مجددا با صعود به لیگ برتر دل هواداران بی شمارش را شاد کند.

ناصر گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با انتخاب هیئت مدیره جدید برای باشگاه از سوی وزیر نفت، انتظار می رود مشکلات این باشگاه به خصوص مشکلات مالی که باعث سقوط این تیم به لیگ دسته اول شد حل شود و مردم شاهد صنعت نفتی قدرتمند باشند.

وی افزود: برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی باشگاه این است که امسال با حضور قدرتمند در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، بتوانیم مجددا به لیگ برتر صعود کنیم که این بی شک مستلزم همکاری بیش از پیش هیئت مدیره باشگاه است تا اهداف خود را بتوانیم در این خصوص اجرایی کنیم.

گودرزی ادامه داد: خوشبختانه بودجه باشگاه برای حضور در رقابت های فصل آینده از سوی هیئت مدیره باشگاه تصویب شده و انتظار می رود با تزریق به موقع آن به تیم، بتوانیم اهداف خود را در سریع ترین وقت ممکن محقق و تیمی عالی را روانه رقابت های لیگ دسته اول کنیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان تاکید کرد: برای حضور موفق در لیگ دسته اول، لازم است کادرفنی و بازیکنان مورد نظر باشگاه به سرعت جذب شوند تا همانند فصل قبل با کمبود مهره تاثیر گذار مواجه نباشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، صنعت نفت آبادان فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر حضور داشت که با تکیه بر جایگاه شانزدهم لیگ برتر، به لیگ دسته اول سقوط کرد.

مرجع / مـهـر
برچسب ها: نفت آبادان ، لیگ ، دسته اول
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
حسینیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
0
2
چرا از محمود دهداری که از رزمندگان دفاع مقدس و فوتبالیستهای ابادان بوده و شایعه بازگشتش مطرح شده استفاده نمی کنید
:
:
:
آخرین اخبار