تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۴۲۱۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرزهای خوزستان در انتخابات گشوده شد

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان گفت: به دلیل ازدحام زوار ایرانی در عراق مرزهای خوزستان در ایام انتخابات باز است.

سیدیعقوب طباطبایی اظهار کرد:  با توجه به ولادت ائمه معصومین (ع) و ازدحام زوار ایرانی در عراق این روزها مرزهای خوزستان نیز گشوده شد.

وی افزود: پیش از این قرار بود که مرزهای خوزستان به دلیل انتخابات و ایجاد امنیت در این زمینه و همچنین جلوگیری از اشرار و مخلان نظم و امنیت انتخابات به مدت سه روز بسته باشد امام چون 24 خرداد مصادف با  ولادت ائمه معصومین ‌(ع) است و زوار ایرانی بسیاری در عراق حضور دارند با هماهنگی‌های صورت گرفته مرزهای خوزستان دیگر بسته نخواهد بود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان در پایان عنوان کرد: مرزبانی خوزستان در ایام انتخابات ایجاد امنیت در مرزها را بر عهده دارد و این مهم را به خوبی کنترل خواهد کرد.

  21 خردادماه سال جاری از سوی مرزبانی خوزستان اعلام شد که به دلیل برقراری امنیت مضاعف در انتخابات مرزهای خوزستان به مدت سه روز بسته می‌شود که به دلیل مصادف شدن 24 خرداد و روز انتخابات با ولادت ائمه معصومین (ع) و همچنین ازدحام زوار ایرانی در مرزهای عراق تصمیم بر آن شد که مرزها در این ایام گشوده شود.

مرجع / فـارس
برچسب ها: مرز ، خوزستان ، انتخابات ، عراق
:
:
:
آخرین اخبار