تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۴۲۱۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گرشاسبي: حضور مردم بر صورت كساني كه جوسازي می‌کنند، سیلی می زند
مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: جامعه ورزش و قهرمانان استان، همگام و همراه با ساير مردم ايران در حماسه انتخابات حضور يافته‌اند.

حميدرضا گرشاسبي پس از انداختن راي خود به اظهار كرد: هر ايراني موظف است كه براي سرنوشت كشور خود در اين انتخابات حضور يابد و گزينه مورد نظر خود را به عنوان سكان‌دار اجرايي كشور، شهر و يا روستا انتخاب كند.

وي ادامه داد: باتوجه به تحريم‌ها، ايران در شرايطی خاص قرار دارد و دشمن تا دندان مسلح ايستاده‌ تا نگذارد كه ملت ما رشد كند. در چنين شرايطي ما بايد هوشيار باشيم و خوشبختانه اين گونه هم بوده و مردم از ساعات اوليه راي‌گيري، حضور خوبي داشته‌اند و به تبع، جامعه ورزش نيز شركت كرده‌اند.

مديركل ورزش و جوانان خوزستان بيان كرد: ما يك بار ديگر با انداختن راي خود نشان مي‌دهيم كه براي مملكتمان ارزش قايل هستيم و مطمئنا حماسه سياسي‌اي كه مقام معظم رهبري از آن ياد كرده‌اند،  خلق خواهد شد و تا نيمه‌هاي شب اين راي‌‌گيري ادامه خواهد داشت.

وي گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان مي‌دهد كه تمام تبليغات سويي كه مستكبران عليه ايران انجام مي‌دهند، كذب است. آن‌ها حرف مي‌زنند و مردم ما با عمل‌شان نشان مي‌دهند كه آن‌ها به دنبال مسايل ديگري هستند و قطعا اين حضور پرشور، بازهم سيلي‌ بر صورت كساني كه جوسازي مي‌كنند، خواهد زد.

مديركل ورزش و جوانان خوزستان بيان كرد: اين كشورها مي‌گويند كه مردم ايران انقلاب‌شان را نمي‌خواهند و از آن فاصله گرفته‌اند اما حضور پرشور مردم، عكس آن را ثابت خواهد كرد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: خوزستان ، انتخابات
:
:
:
آخرین اخبار