تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۴۲۱۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وحيدي: شعب راي گيري از صبح امروز با استقبال چشمگير مردم مواجه‌اند
رييس هيات بازرسي انتخابات خوزستان گفت: استقبال در شعب راي‌گيري بسيار زياد است؛ طبق گزارش‌هاي دريافت شده از سطح استان، بر خلاف سال‌هاي گذشته كه در ساعات ابتداي راي‌گيري، جمعيت راي‌دهندگان نسبت به ظهر و عصر كمتر بود، از صبح امروز بيشتر شعبه‌هاي راي گيري با استقبال چشمگير مردم مواجه هستند.
 
علي‌اصغر وحيدي اظهار كرد: بازرسان انتخابات در سطح استان در حال رصد كليه شعب راي‌گيري هستند تا انتخابات مطابق قانون برگزار شود.
 
وي افزود: بازرسان علاوه بر كنترل داخل شعبه‌ها، اتفاق‌هاي بيرون شعب و سطح شهرها و روستاها را نيز رصد مي‌كنند تا مشكلي براي راي دادن وجود نداشته باشد و همه چيز مطابق قانون پيش رود.
 
وحيدي ادامه داد: راي دادن با شناسنامه فردي ديگر، راي دادن با شناسنامه جعلي و يا خريد و فروش راي، از نمونه‌هاي بارز تخلف انتخاباتي محسوب شده و جرم است كه مطابق قانون با اين موارد و ديگر تخلفات برخورد خواهد شد.
 
رييس هيات بازرسي انتخابات خوزستان تصريح كرد: با توجه به رصدهاي انجام شده در سطح استان، تا اين لحظه تخلفي از سوي مجريان انتخابات سر نزده است.
 
وي عنوان كرد: تخلفاتي كه تا كنون انجام و گزارش شده، از سوي هواداران كانديداهاي انتخابات شوراها بوده است كه علي‌رغم پايان مهلت تبليغات، در برخي مناطق در بيرون شعب اقدام به تبليغ كرده‌اند كه با هماهنگي هيات اجرايي انتخابات و نيروي انتظامي، با اين موارد برخورد قانوني شده است.
 
وحيدي گفت: اين موارد تخلف در اهواز و چند شهرستان مشاهده شده كه سريعا با آن‌ها برخورد شد.

مرجع / ایسنا
برچسب ها: انتخابات ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار