تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۴۲۲۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رييس ستاد انتخابات خوزستان با اعلام پايان راي‌گيري: حماسه بزرگ سياسي در خوزستان رقم خورد
رييس ستاد انتخابات خوزستان پايان راي‌گيري در استان را اعلام كرد و گفت: استقبال مردم خوزستان در اين دوره از انتخابات بي‌نظير بود.

سيدكريم حسيني  اظهاركرد: از صبح امروز كليه فرمانداري‌ها و بخشداري‌ها زمان شروع راي‌گيري را هم‌زمان با سراسر كشور، راس ساعت 8 اعلام و خيل عظيمي از مردم از ساعت اوليه در شعب اخذ راي حضور پيدا كردند. با توجه به آب و هواي بسيار گرم استان در اين روزها، مراجعه مردم به شعب اخذ راي در 24 خردادماه نسبت به همه انتخابات‌هاي گذشته بي‌نظير بود.

وي ادامه‌داد: خوشبختانه از ساعات اوليه تا پايان راي‌گيري ازدحام جمعيت در همه شهرها و روستاهاي استان مشهود بود. مشاركت مردم در انتخابات امسال حماسه سياسي مدنظر مقام معظم رهبري را رقم زد كه از اين بابت به ملت شريف ايران به‌خصوص خوزستان تبريك مي‌گوييم.

رييس ستاد انتخابات خوزستان گفت: از زمان راي‌گيري تا پايان آن در ساعت 22 امشب هيچ‌گونه مشكلي در شعب اخذ راي سراسر استان گزارش نشد و همه اخبار گوياي استقبال بي‌نظير مردم در انتخابات بوده‌است.

حسيني افزود: تعرفه‌ها به اندازه كافي در فرمانداري‌ها و بخشداري‌ها توزيع شد و هيچ موردي مبني بر كسري تعرفه در شعب اخذ راي گزارش نشد. در برخي شعب به‌خصوص در شهرهاي بزرگ استان، به‌دليل مراجعه زياد مردم درخواست صندوق سيار اخذ راي داده شد كه به فرمانداري‌ها اعلام شد از صندوق‌هاي سيار حوزه‌هاي انتخابي خود در اين زمينه استفاده كنند.

وي ادامه‌داد: در برخي از شهرها به دليل ازدحام بالا و صفوف طولاني، براي رفاه حال مردم از تعدادي صندلي، در شعب اخذ راي استفاده شد. همچنين در برخي از شعب با توجه به اعلام فرمانداران مبني بر استقبال بسيار خوب مردم، همه نيروهاي ذخيره براي حضور در شعب اخذ راي فراخوانده شدند. بحمدالله هيچ‌گونه اتفاق امنيتي در طول برگزاري عمليات راي‌گيري در استان گزارش نشد.

رييس ستاد انتخابات خوزستان تصريح كرد: در مرحله اول، در شعب اخذ راي روستاها به دليل اتمام عمليات، راي‌گيري در ساعت 21  رسما به پايان رسيد و شمارش آرا از همان ساعت آغاز شد.

حسيني اظهاركرد: به فرمانداران اعلام شد كه در شهرهايي كه شعب اخذ راي مراجعه كننده نداشته باشد، ساعت 22 پايان راي گيري اعلام شود. چنانچه پس از اين زمان برخي از شعب مراجعه‌كننده داشته باشند افراد به داخل شعب هدايت و مراحل راي گيري انجام مي‌شود. در هر شعبه كه عمليات راي‌گيري به‌پايان رسيده‌است، بلافاصله شمارش آرا آغاز مي‌شود.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: انتخابات1392 ، شورا1392
:
:
:
آخرین اخبار