تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۴۲۳۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیانیه اتاق در حمایت از دولت یازدهم
پیام روحانی به اعضای اتاق بازرگانی: یک دیدار به شما بدهکارم
نماینده حسین روحانی، منتخب مردم برای ریاست دولت یازدهم در اتاق بازرگانی ایران حضور پیدا کرد و گفت: آقای روحانی قرار بود خودشان در این نشست حضور داشته باشند که موفق به این کار نشدند.

نماینده رسمی حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران حاضر شد و پیام رئیس جمهور جدید ایران را برای نمایندگان بخض خصوصی قرائت کرد.

 محمدرضا صادق که پیش از انتخابات هم به عنوان نماینده حسن روحانی در محافل مختلف حاضر می شد، امروز در جمع هیات نمایندگان گفت: آقای روحانی قرار بود خودشان در این نشست حضور داشته باشند که موفق به این کار نشدند. لذا تاکید کردند که یک دیدار به نمایندگان اتاق بازرگانی بدهکار هستند.

در این نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی هم با انتشار بیانیه ای، حمایت خود را از دولت یازدهم اعلام کردند و به نشانه احترام رئیس جمهور آینده، یک دقیقه، به طور ایستاده او را تشویق کردند.

در بخشی از بیانیه اتاق بازرگانی آمده است: «جامعه اقتصادی و فعالان عرصه تولید و کارآفرینی خرسندند که همگام با رشد و بلوغ روحیه مردم سالاری و مشارکت عمومی آحاد ملت در تعیین سرنوشتشان توانستند سهمی بیش از پیش در حضور آگاهانه و با انگیزه ملت غیور ایران در انتخابات داشته باشند.»

مرجع / خبرانلاین
:
:
:
آخرین اخبار