تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۲۵۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی کره جنوبی عذرخواهی کرد
دبیر فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی کره جنوبی به نوعی بابت حرف‌هایی که زده بود عذرخواهی کرد.
مهدی محمد نبی در مورد وضعیت تیم ملی پیش از بازی با کره جنوبی اظهار داشت: تیم ملی در زمین اصلی تمرین کرده است، ورزشگاه اولسان تقریبا 45 هزار نفری است که سکوهای آن خیلی به زمین نزدیک است و قاعدتا این ورزشگاه فردا پر خواهد شد.

وی در مورد وضعیت جوی شهر اولسان کره جنوبی به فارس گفت: از نظر آب و هوایی نیز رطوبت در شروع بازی 80 درصد خواهد بود اما با گذشت زمان و در اواخر مسابقه رطوبت به 84 درصد هم می‌رسد. از نظر شرایط آب و هوایی وضعیت به سود میزبان است اما بازیکنان ما انگیزه بالایی دارند و مردم هم دعای خیرشان قطعا همراه تیم ملی خواهد بود. امیدوارم بازی در این فینال به گونه‌ای رقم بخورد که ما بر کره جنوبی فائق شویم و تیم ملی به جام جهانی برود.

دبیر فدراسیون فوتبال در مورد شکایت ایران از اظهارات کاپیتان کره جنوبی علیه جواد نکونام گفت: از بدو ورود به کره تاکنون هیچ مشکلی با فدراسیون فوتبال کره نداشتیم و آنها تمام استانداردهای فیفا را رعایت کردند اما در مصاحبه سرمربی و کاپیتان تیم کره مواردی بیان شد که بیشتر حاشیه است، از طرفی ما رسما دو روز پیش نامه‌ای به فدراسیون کره جنوبی نوشتیم و خواستار عذرخواهی از مردم و اهالی ورزش ایران شدیم. امروز هم چوی سرمربی کره در مصاحبه مطبوعاتی به نوعی عذرخواهی کرد. این حواشی در فوتبال وجود دارد و کسی موفق است که حواشی را مدیریت کند.

نبی تصریح کرد: کی‌روش، کادر سرپرستی و بازیکنان تیم ملی باهوش هستند و پاسخ کره‌ای‌ها را در میدان خواهند داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار