تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۴۲۹۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توقیف ۳۰ خودرو با خلافی بیش از یک میلیون تومان
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف ۳۰ خودرو با خلافی بیش از یک میلیون تومان طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی اعلام کرد: در راستای اجرای بند 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی طی 24 ساعت گذشته با تشدید اقدامات کنترلی 30 دستگاه خودرو که خلافی بیش از یک میلیون تومان داشتند شناسایی و از تردد آنها جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه یک درصد توقیف خودروها مربوط به خودروهای سنگین و کامیون‌ها بوده است، گفت: طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد. پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند خودروی وی توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: به منظور ایجاد انضباط ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور درون شهری 18هزار و 979 دستگاه خودرو و 2 هزار و 177دستگاه موتورسیکلت متخلف در سطح تهران بزرگ طی شبانه روز گذشته اعمال قانون شدند.

رحیمی همچنین از اجرای طرح انضباط ترافیکی و تشدید برخورد با رانندگان و موتورسیکلت سواران متخلف خبر داد و گفت: مأموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اجرای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت موفق شدند 186دستگاه خودروی متخلف که مرتکب تخلفاتی چون حرکت خلاف جهت، به همراه نداشتن گواهینامه،نقص فنی،مخدوش بودن پلاک،سرعت و سبقت غیر مجاز،تخلفات حادثه ساز، شده بودند را توقیف و به پارکینگ منتقل کنند.

مرجع / خبرانلاین
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
0
جناب سردار رحیمی واقعا مردم را اذیت میکنید در زمان آقای رویانیان محدودیتی برای اعتراض جرایم رانندگی نبود ولی شما اعلام میکنید بالای 1میلیون تومان توقیف میشود ولی هر روز برای ما smsمیاد 330000 هزار تومان جریمه ماست ضمنا ما مراجعه کردیم به تهرانسر با ما بد رفتاری و کار ما را انجام ندادند
:
:
:
آخرین اخبار