تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۴۲۹۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکنش نمازی به مصاحبه با واشنگتن پست
مربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به صحبت‌های مطرح شده از قول وی در روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گفت: برخی جملات در این گفتگو آورده شده که من آنها را نگفته‌ام.
امید نمازی در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال ضمن بیان مطلب فوق گفت: من با روزنامه واشنگتن پست گفتگویی انجام دادم اما برخی جملات در این گفتگو آورده شده که من آنها را نگفته‌ام. به عنوان مثال من در مصاحبه اعلام کرده بودم پس از اتمام كارم من به آمريكا باز خواهم گشت تا مثل گذشته كنار خانواده‌ام باشم. حالا ممكن هست درست بعد از جام جهانی و یا حتی دیرتر هم باشد ولي نهايتا دوست دارم در ليگ آمريكا كارم را ادامه دهم.

مربی تیم ملی ایران ادامه داد: در بخشي از مصاحبه از قول من درباره وضعیت اقتصادی ایران نوشته شده که آن را کاملا تکذیب می‌کنم. من فقط به خوشحالی مردم پس از برگزاری انتخابات و صعود تیم ملی به جام جهانی اشاره کردم.

همچنین روسای فدراسیون سوریه و قرقیزستان در پیام‌های جداگانه صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را تبریک گفتند.

"سه متی سلطانوف"، رئیس فدراسیون قرقیزستان در نامه‌اش خطاب به علی کفاشیان نوشته است:" فدراسیون فوتبال قرقیزستان ضمن تبریک ویژه به خاطر صعود ایران به جام جهانی بهترین آرزوها را برای تیم ملی ایران در راه آمادگی اش برای رفتن به برزیل دارد و با توجه به عشق بی پایان مردم ایران به فوتبال و تلاش های بازیکنان خوب ایران مطمئن است تیم ملی ایران در جام جهانی برای فوتبال آسیا آبروداری خواهد کرد. من می‌دانم چقدر برای رسیدن به جام جهانی زحمت کشیده‌اید و بازیکنان تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند. همانطور که شما از این پیروزی هیجان زده هستید، من هم به عنوان رئیس فدراسیون یک کشور هم قاره بازی شما مقابل کره‌جنوبی را دیدم و هیجان زده شدم."

در بخش دیگری از این نامه می‌خوانید:" از اینکه فدراسیون فوتبال ایران که دوست نزدیک فدراسیون قرقیزستان است موفق شده به خود می‌بالد. ما می‌دانیم شما اهداف بزرگی دارید و رقابتهای مقدماتی نشان داد  چقدر برای رسیدن به اهدافتان تلاش می‌کنید. برای رسیدن به اهداف بزرگتر و موفقیت‌های بیشتر در جام جهانی 2014 برزیل برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم و بار دیگر این پیروزی را به شما تبریک می‌گویم و در پایان اعلام می‌کنم خانواده فوتبال قرقیزستان منتظر دیدن و شنیدن اخبار پیروزی فوتبال ایران است."

"صلاح ایدن رامادان" رئیس فدراسیون فوتبال سوریه هم در نامه ای صعود تیم ملی ایران را به جام جهانی 2014 را به علی کفاشیان تبریک گفت. در این نامه آمده است: لازم است از سوی فدراسیون فوتبال سوریه و کارکنان این فدراسیون و جامعه فوتبال سوریه، صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران را به جام جهانی تبریک بگویم. امیدوارم که فدراسیون فوتبال ایران بتواند در جام جهانی نماینده شایسته ای برای فوتبال آسیا باشد و با بهترین آمادگی به برزیل برود. فوتبال ایران، یکی ازقدرت‌های برتر فوتبال آسیاست و با یاری خدا پیروزی‌های بزرگ دیگری در انتظار فوتبال ایران است.

"ساهو الساهو" دبیرکل فدراسیون فوتبال کویت هم در نامه‌ای به مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران، صعود مستقیم تیم ملی فوتبال ایران را به جام جهانی 2014 برزیل تبریک گفت.
:
:
:
آخرین اخبار