تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۴۳۰۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر شوشتر:
قومیت در شورای چهارم شوشتر مطرح نیست
عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: قومیت و قومیت‌گرایی در شورای چهارم اسلامی شهر شوشتر مطرح نخواهد بود و در این زمینه خواهیم کوشید تا مشکلی به وجود نیاید.

سیدمحمدرضا حسینی مرعشی ظهر امروز در جلسه مشترک شورای سوم و چهارم شوشتر اظهار کرد: قومیت توانمندی است که باید برای رفع مشکلات از آن استفاده شود و نباید برای تفرقه و ... از آن بهره برد و مطمئنا در شورای چهارم قومیت جایی نخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: همه اهداف برای توسعه و پیشرفت شوشتر است و در این بین قومیت نباید باعث بازماندن برای رسیدن به این هداف عالی باشد.

مرعشی تصریح کرد: صداقت، تقوا و عقلانیت سه فاکتوری هستند که باید برای توسعه شهر شوشتر نصب‌العین شورای اسلامی شهر باشد و در این زمینه باید توجه داشت که با این سه شاخص می‌توان شهر شوشتر را به توسعه یافتگی رساند.

*تخصص‌های مرتبط نیاز است

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: اگر در کنار 11 عضو شورای اسلامی شهر در دوره چهارم 110 نفر نیز با تخصص‌های مرتبط فعالیت کنند باز هم از نظر تخصص با کمبود مواجه خواهیم شد و باید کوشید تا از همه تفکرات در شورای شهر برای تصمیم‌سازی استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر امید جدیدی در بین مردم شوشتر به وجود آمده است که انتظار دارند که با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش کنیم و در این راستا از همه توانمندی‌ها در سطح شهر شوشتر استفاده کنیم.

وی افزود: اعضای شورای چهارم اسلامی شهر باید تصور کنند که تنها چهار ماه وقت خدمت به مردم دارند زیرا این چهار سال آینده مانند چهار ماه خواهد گذشت.

*درآمدها و هزینه‌ها مدیریت شود

دیگر منتخب مردم در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اظهار کرد: باید با مدیریت صحیح در درآمدها و هزینه‌ها شهرداری را در راستای موفقیت یاری کنیم.

اسحق عسکری با اشاره به اینکه مدعی هستیم بهتر از دیگران هستیم، گفت: در دوران انتخابات شعارهایی داده‌ایم که بر اساس این شعارها مدعی شده‌ایم که موفق‌تر و بهتر از دیگران برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش خواهیم کرد و در این باره باید بکوشیم تا شعارهای داده شده را محقق کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید از همه توان‌ها استفاده کرد، افزود: باید بکوشیم تا از همه توان‌ها و به ویژه نخبگان استفاده کنیم و در این بین از تجربیات اعضای شورای سوم نیز بهره برد.

عسکری خاطر نشان کرد: معتقدم شورای اسلامی شهر مانند تیم فوتبالی است که برای موفقیت باید به خوبی به همدیگر پاس بدهند و باید ابتدا روحیه همکاری بین اعضای شورای شهر وجود داشته باشد تا این موفقیت به دست آید.

وی در پایان گفت: اگر از شورای شهر و اختیارات و قانونش شناخت کافی داشته باشیم مطمئنا موفق خواهیم شد و در مسیر خدمت به مردم به توفیقاتی روزافزون دست می‌یابیم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار