تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۴۳۱۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پشتیبانی مالی و سخت افزاری نفت آبادان از باشگاه‌های شهرستان
سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان از پشتیبانی مالی و سخت افزاری این باشگاه از تمامی باشگاه‌های سطح شهر خبر داد.

غلامعلی ناصری با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی باشگاه صنعت نفت آبادان، هیئت مدیره کانون پیشکسوتان و باشگاه های فوتبال آبادان در محل کانون پیشکسوتان این شهر گفت: در این جلسه در خصوص مباحث مختلفی همچون نحوه تعامل باشگاه صنعت نفت با سایر باشگاه‌های آبادان و میزان کمک‌هایی که این باشگاه می‌تواند در راستای توافقات انجام شده به باشگاه‌های این شهر ارائه دهد، بحث و تبادل نظر شد.

وی از ارائه کمک‌های سخت افزاری به ویژه در زمینه در اختیار قرار دادن زمین برای انجام تمرینات به عنوان عمده‌ترین خواسته مدیران باشگاه های فوتبال آبادان از باشگاه صنعت نفت نام برد و افزود: از آنجایی که باشگاه صنعت نفت از خود زمینی ندارد و زمینهای موجود در اختیار پالایشگاه است و مختص باشگاه نفت نیست ضمن اینکه باشگاه نفت تنها به صورت موردی می‌تواند از این زمینها استفاده کند به همین دلیل قرار شد تا این مسئله به نحوی دیگر پیگیری و رفع شود.

ناصری اظهار کرد: قرار شد تا تمامی باشگاه‌ها با همراهی باشگاه نفت آبادان در نامه‌ای از مسئولان شهر در خصوص واگذاری بخشی از زمین‌های "تانکی فارم" برای احداث زمین فوتبال (حداقل چهار زمین) اختصاص دهند تا با همکاری سایر نهادها همچون شهرداری بتوانیم  پس از تسطیح زمینها از آنها برای ادامه فعالیت باشگاه ها استفاده کنیم.

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی پیشنهادات و تعهدات ارائه شده این باشگاه به سایر باشگاه های آبادان یادآور شد: تقبل یک سال پرداخت حق بیمه تمامی بازیکنان باشگاه‌هایی که در مسابقات داخلی آبادان شرکت می‌کنند از مهمترین تعهدات باشگاه صنعت نفت به شمار می‌رود.

ناصری با بیان اینکه یک هزار و 200 نفر در سطح باشگاه های فوتبال آبادان مشغول فعالیت هستند، ادامه داد: حق بیمه این تعداد افراد حدود 160 میلیون ریال خواهد بود که پرداخت این مبلغ را به تمامی باشگاه صنعت نفت بر عهده گرفته است.

وی از تحویل حدود سه دست لباس ورزشی برای هر بازیکن در طول سال، تحویل توپ و تقبل پرداخت هزینه ورودی یک سال مسابقات داخلی شهرستان در رده های مختلف باشگاه ها به شکل واریز مبلغ به حساب هیئت فوتبال به عنوان دیگر کمکها و حمایتهای باشگاه صنعت نفت از سایر باشگاه های فوتبال در سطح آبادان عنوان کرد.

وی افزود: همچنین در راستای ارتقای بنیه علمی مربیان، مدیران و سرپرستان باشگاه‌ها کلاس‌های توجیهی، آموزشی و تقویتی را برگزار می‌کنیم.

به گفته ناصری همچنین مقرر شد تا اتحادیه باشگاه‌ها در نامه‌ای خواسته‌های خود را به باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کند تا ما نیز اگر مواردی برای موارد اشاره شده بود در هیئت مدیره باشگاه مطرح و بتوانیم  برای آنها مصوبه‌ای را بگیریم و به این ترتیب کمکی را به باشگاه‌های آبادان انجام دهیم.

مرجع / مـهـر
برچسب ها: نفت آبادان
:
:
:
آخرین اخبار