تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۴۳۱۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابن‌قاسم:
آقاي گل ليگ برتر جايگزين افشين مي‌شود
سرپرست تيم فوتبال فولاد‌خوزستان با بيان اين كه امسال تيم پرقدرتي خواهيم داشت، گفت: در اين تيم فرقي بين بازيكنان اصلي و نيمكت‌نشين‌ نخواهد بود.
 
اظهاركرد: دومين اردوي‌ ما كه در سرعين اردبيل بود، به پايان رسيد و اكنون در اهواز هستيم تا براي اردوي بعدي‌مان كه در تهران برپا خواهد ‌شد، آماده شويم.
 
وي ادامه‌داد: در اردبيل باتوجه به آب و هواي عالي، اردوي ما طبق برنامه به خوبي پيش رفت و بازيكنان با انگيزه و پرقدرت تمرين مي‌كردند تا براي مسابقات آسيايي، ليگ و جام حذفي آماده شوند.
 
سرپرست تيم فوتبال فولاد‌خوزستان اضافه‌كرد: در اردوي دوم همچنين يك ديدار تداركاتي با تيم آرتا سبلان برگزار و در پايان اين تيم را با پنج گل مغلوب كرديم. اكنون نيز خوشبختانه شرايط بدني بازيكنان خوب است و مصدومي هم در تمرينات نداشته ايم.
 
وي خاطرنشان‌كرد: در اردوي سوم ما كه 10 تا 23 تيرماه در تهران برگزار مي‌شود، چهار بازي تداركاتي پيش‌بيني كرده‌ايم. بازي ما با سايپا البرز و نفت تهران قطعي شده است و احتمال دارد با تيم‌هاي راه‌آهن، صباي قم و پرسپوليس نيز بازي تداركاتي داشته باشيم.
 
ابن قاسم با اشاره به اين كه عباس‌ محمدرضايي و دو بازيكن خارجي‌مان در اردوي تهران به تيم مي‌پيوندند،‌ گفت: مذاكرات نهايي‌مان با فرزاد حاتمي و مدير برنامه‌هاي او در حال انجام است و به احتمال زياد حاتمي به فولاد مي‌پيوندد. همچنين به زودي يك مهاجم ملي پوش آسيابي را جذب خواهيم كرد.
 
وي در پايان خاطرنشان‌كرد: تيم فولاد در فصل جديد ليگ برتر، چند پديده جوان معرفي خواهد كرد كه يكي از آن‌ها نيايش، آقاي گل ليگ برتر اميدهاي كشور است و با داشتن قد‌ بلند خود مي تواند به تيم ما كمك كند. او قرار است جايگزين افشين شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار